Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره پیشین منچستریونایتد معتقد جدایی کمپانی از منچسترسیتی و مصدومیت لاپورته در اوایل فصل، پپ گواردیولای بزرگ را دچار مشکل کرد. 

طرفداری - اوون هارگریوز، ستاره سابق منچستریونایتد بر این باور است که آیمریک لاپورته، مدافع فرانسوی منچسترسیتی پس از ویرجیل فن دایک بهترین مدافع شاغل در لیگ برتر است. 

به گزارش ManchesterEveningNews، مصدومیت لاپورته از ناحیه زانو، این مدافع فرانسوی را چند ماه از میادین دور نگه داشته بود اما شب گذشته (21 ژانویه) و در جریان پیروزی 1 بر 0 منچسترسیتی در مقابل شفیلد یونایتد از هفته بیست و چهارم لیگ برتر، لاپورته به میادین بازگشت تا دست پپ گورادیولا در انتخاب خط دفاعی، بازتر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هارگریوز اما با اشاره به ناکامی های منچسترسیتی در زمان مصدومیت لاپورته، از کیفیت این بازیکن تمجید کرد و او را پس از ویرجیل فن دایک، بهترین مدافع میانی لیگ برتر دانست. ستاره پیشین شیاطین سرخ گفت: 

بازگشت آیمریک لاپورته به میادین فوق العاده است. اگر ویرجیل فن دایک را در نظر نگیریم، لاپورته بهترین مدافع لیگ برتر انگلستان است. با این حال سوال بزرگ اینجاست که آیا او می تواند دوباره ثبات را به خط دفاعی منچسترسیتی بازگرداند یا خیر. لاپورته یکی از بازیکنان ثابت تیم بود و مصدومیت او در کنار جدایی کمپانی از منچسترسیتی، حتی روی پپ گواردیولای بزرگ تاثیر گذاشت. بازگشت او فوق العاده است. سیتی با بازگشت لاپورته دوباره به فرم خوب باز خواهد گشت. در جریان تساوی 2 بر 2 در مقابل کریستال پالاس، خط دفاعی سیتی عملکرد خوبی نداشت. پالاس در مجموع سه شوت به سمت چهارچوب داشت اما مدافعان سیتی در نیمه خودی، پراشتباه ظاهر شدند و با وجود غیبت مدافعانی در کلاس کمپانی و لاپورته، آن ها باید با این مشکلات کنار بیایند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۸۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال

به گزارشر "ورزش سه"، رافا مارین که از 13 سالگی وارد آکادمی رئال مادرید شد و از تابستان برای آلاوس بازی می کند، در پایان فصل به رئال بر می گردد. او که قرضی در فصل جاری راهی آلاوس شده، به قدری خوب کار کرده است که با درخواست کارلو آنچلوتی، فصل بعد چهارمین مدافع میانی تیم خواهد بود و می تواند در کنار آلابا، رودیگر و میلیتائو بر تجربیات خود اضافه کند.

امروز آاس نوشت که رئال قصد داشت مارین را بعد از مصدومیت داوید آلابا و در انتقالات زمستانی برگرداند ولی در نهایت باشگاه مادریدی متقاعد شد که بهتر است به قرارداد با آلاوس احترام بگذارد و مارین تا پایان فصل به بازی در باشگاه باسکی ادامه دهد.

مارین 21 ساله از ماه نوامبر فقط در یک بازی برابر ویارئال نیمکت نشین بوده و در دیگر بازی ها همواره در ترکیب ثابت بوده است.

او در 31 بازی 2258 دقیقه در زمین بوده و به خصوص درخشش اخیر برابر اتلتیکو و مهار کامل گریزمان و کوریا تردیدها را در مورد بازگشتش به رئال برطرف کرد.

دیگر خبرها

  • با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • پس از دکلان رایس؛ جنگ منچسترسیتی و آرسنال برای برونو گیمارش
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • یوسین بولت: به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه منچسترسیتی را گرفتی
  • هافبک استقلال زیر تیغ جراحی می رود
  • آرتتا: لیاقت چلسی این جایگاه نیست؛ قهرمانی ما به لیورپول و منچسترسیتی وابسته‌ است
  • قطعی: ستاره بارسا فصل را از دست داد