Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسرائیل در این توییت رسماً و صراحتاً، نظامیان آمریکا را متهم به قتل و نابودی کرده است!

 

 

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اسرائیل آمریکا سیاسی نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۸۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه هوای پاک را واقعی کنیم؟

ایسنا/خراسان رضوی در سراسر جهان، آلودگی هوا در هر دقیقه ۱۳ نفر را از بین می‌برد که بسیاری از آنها در شهرها زندگی می‌کنند. این مشکل می‌تواند با شتاب شهرنشینی افزایش یابد.

به نقل از ویفروم، در حال حاضر، شهرها در حال آگاه شدن از این واقعیت و ارائه ابتکارات در حال پیشرفت برای کاهش آلودگی هوا هستند.

شواهد همچنان نشان می‌دهد که ارتباط جدید بین هوای آلوده و اثرات نامطلوب سلامتی وجود دارد. با افزایش شهرنشینی و بدتر شدن کیفیت هوا، رسیدگی به انتشار گازهای گلخانه‌ای برای محافظت از سلامت عمومی بسیار مهم است.

در پنج سال گذشته، شاهد رشد ابتکارات جدید برای کاهش آلودگی هوا، از محدودیت‌های دسترسی وسایل نقلیه گرفته تا برقی‌سازی ناوگان اتوبوس‌های عمومی و کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در محل از ساختمان‌ها بودیم.

حمل‌ونقل عامل مهمی در آلودگی هوای شهری است و بسیاری از شهرداران را بر آن داشته تا اقدامات سختگیرانه‌تری مانند محدود کردن وسایل نقلیه آلاینده برای ورود به مناطق خاص یا کل شهرها را اجرا کنند. این اقدامات، جدایی‌ناپذیر از ابتکارات گسترده‌تر با هدف دستیابی به اهداف اقلیمی و افزایش تحرک شهری، شهرها را به جوامع سالم‌تر و قابل زندگی‌تر تبدیل می‌کند.

شهرها نه تنها به انتشار گازهای گلخانه‌ای ناشی از حمل‌ونقل بلکه از ساختمان‌ها و تولید انرژی نیز توجه می‌کنند. آنها در حال اجرای ابتکاراتی برای افزایش کارایی ساختمان، اجرای استانداردهای عملکرد و دور شدن از سوخت‌های فسیلی برای گرمایش و پخت‌وپز هستند. علاوه بر این، آنها در حال گسترش دسترسی به منابع انرژی پاک و ارائه خدمات ضروری به سکونتگاه‌های غیررسمی، مانند برق رسانی خانگی هستند.

مدیریت زباله، مداخله مهم در بسیاری از شهرهای جنوبی جهان، به ویژه آفریقاست. کشورهای جنوب صحرای آفریقا ۴۳ درصد زباله‌های شهری (۹ درصد روستایی) را جمع‌آوری و نزدیک به ۷۰ درصد آن را در دفن‌های باز دفع می‌کنند. مداخلات شامل کمپوست‌سازی، بازیافت و بهینه‌سازی جمع‌آوری زباله است.

شهرهای جهانی در خط مقدم نبرد با آلودگی هوا قرار دارند و ابتکارات جسورانه‌ای را برای محافظت از سلامت شهروندان اجرا می‌کنند. مراکز شهری با استفاده از مقررات و فناوری نوآورانه، استراتژی‌های متنوعی را برای دستیابی به هوای پاک به کار می‌گیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بانک قرمز، مورد نظر هواداران آبی - گزارش
  • انتشار هفته‌نامه خط حزب‌الله با عنوان آغاز سال‌نو برای انسان مؤمن
  • شیطنت باشگاه پرسپولیس؛ انتشار تصویر اورونوف با لباس آبی + عکس
  • چگونه هوای پاک را واقعی کنیم؟
  • ثبت سه اثر تاریخی در فهرست آثار ملی
  • انتشار تیزر فصل پنجم سریال «نون خ» (فیلم)
  • انتشار تصویر ۶۰۰ شهید غزه + لینک دانلود
  • انتشار تصویر ۶۰۰ شهید غزه+لینک دانلود
  • انتشار جدول محاسبه مزد سنوات کارگران
  • تصویری که «بن‌سلمان» جرات انتشار آن را ندارد