Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آموزش و پرورش بردسکن گفت: با توجه به اینکه فضای ایجاد هنرستان را در روستای کوشه داریم از سال تحصیلی آینده هنرستان کشاورزی در روستای کوشه شهرآباد راه‌اندازی می‌شود.

 به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، مخاطبان در «فارس من» سوژه‌ای را با عنوان « چرا بردسکن هنرستان کشاورزی ندارد؟» به ثبت رسانده و درخواست پیگیری پیرامون این موضوع را داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش بردسکن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بردسکن اظهار کرد: درست است که در مرکز بردسکن هنرستان کشاورزی نداریم، ولی در انابد درحال حاضر هنرستان کشاورزی فعال است.

غلامحسین غفوری با بیان اینکه ایجاد هنرستان‌های کار و دانش در بردسکن در گذشته به صورت بدون رشته‌ای فعال بودند، افزود: با راه‌اندازی هنرستان‌های فنی کار و دانش در رشته‌های مختلف فنی و کشاورزی در این شهرستان، تعداد زیادی دانش‌آموز ترک تحصیل کرده، جذب این فضاها شدند.

وی ادامه داد: از سال تحصیلی آینده هنرستان کشاورزی روستای کوشه راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/ 70050

منبع: فارس

کلیدواژه: بردسکن هنرستان کشاورزی روستای کوشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۸۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم در البرز راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تاکید بر ضرورت تمرکز روی تحقق شعار سال گفت: نیل به اهداف این شعار، کلید توسعه و رونق اقتصادی برای کشور و به تبع آن استان محسوب می‌شود.

استاندار البرز مطرح کرد: برای این منظور قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم در استان البرز راه اندازی می‌شود و با تعیین کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی، تصمیم سازی و اقدام لازم صورت می‌گیرد.

عبداللهی بیان کرد: تمامی دستگاه‌های استان باید در جهت تحقق شعار سال که در راستای منویات مقام معظم رهبری و با توجه به اقتضائات و نیازهای کشور تعیین شده، برنامه عملیاتی با تعیین اهداف ارائه دهند که در این میان جهاد کشاورزی سهم قابل توجهی در تحقق شعار سال دارد.

به گفته وی، موضوع ارائه کالابرگ به ۶۰ میلیون ایرانی، مسؤولیت و بار بزرگی است که دولت سیزدهم برای کسب رضایتمندی مردم به دوش کشید. باید مردم را از این امکانی که فراهم شده آگاه کنیم و با نظرسنجی از نگاه مردم و مدیران به بررسی میزان رضایتمندی، چالش‌ها و … در این طرح بپردازیم.

استاندار البرز مطرح کرد: متولیان، باید بی وقفه بازار را زیر نظر داشته باشند و با هرگونه تخلف مقابله کنند. روند تأمین کالاهای اساسی در استان نیز باید رصد و اقدامات لازم در زمان مناسب انجام شود.

عبداللهی در پایان عنوان کرد: جهاد کشاورزی مرغداری‌ها و مراکز پرورش دام سبک را در استان بررسی و نسبت به افزایش ظرفیت و احیای واحدهای نیمه فعال و راکد اقدام کند.

کد خبر 6063569

دیگر خبرها

  • راه اندازی اولین شهرک دانش بنیان کشور در منطقه آزاد ماکو
  • محرومیت در راه‌های مواصلاتی بزرگترین مشکل شهرستان بردسکن است
  • پروژه استخر سرپوشیده بردسکن همچنان ناتمام رها شده است
  • برگزاری اطعام ساده در روستای خور بردسکن
  • فعالیت ۱۰۰ کمپ مطالعاتی در فارس
  • قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم در البرز راه اندازی می‌شود
  • افتتاح طرح توسعه مسجد جامع روستای خور از توابع بخش مرکزی بردسکن
  • بهره مندی ۲ روستای شهرستان قاین از کانال‌های دیجیتال
  • راه‌اندازی ۳۵ دارالقرآن در استان فارس
  • راه اندازی هشت پایگاه اعتکاف علمی ویژه دانش آموزان در شهرستان سبزوار