Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@16:11:42 GMT

کارنامه پذیرفته شدگان فراگیر پیام نور منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۸۴۵۵

پذیرفته‌شدگان دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از ۷ بهمن ماه ۹۸ می توانند نسبت به ثبت نام در دانشگاه اقدام کنند.

به گزارش مهر، اسامی ۱۵ هزار نفر به عنوان پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره‌های فراگیر تحصیلات تکمیلی (دانش پذیری کارشناسی ارشد) دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۱۳۹۸ (نوبت بیستم) در سایت سازمان سنجش منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پذیرفته شدگان نهایی ضمن مراجعه به سایت اینترنتی دانشگاه پیام نور و آگاهی از تاریخ و نحوه ثبت نام در کد رشته قبولی در زمان مقرر برای ثبت‌نام به مراکز مربوط مراجعه کنند.

مدارک موردنیاز برای ثبت‌نام شامل اصل و تصویر کلیه صفحات شناسنامه (دو برگ)، اصل و تصویر کارت ملی، ۶ قطعه عکس ۴×۳ جدید تمام رخ با زمینه روشن تهیه شده در سال جاری و پشت نویسی شده، اصل و تصویر مدرک تحصیلی و اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) مورد تأیید وزارت علوم یا وزارت بهداشت یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن معدل دوره کارشناسی قید شده باشد.

تبصره: پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) نیستند، لازم است اصل گواهی دانش‌آموختگی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی (لیسانس) را ارائه کنند که در آن عبارت «اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی است.» قید شده باشد.

تبصره: بر اساس مصوبه شماره ۳۶۸ تاریخ ۳ بهمن ۷۴ شورای عالی انقلاب فرهنگی، طلاب و فضلاء حوزه علمی که بر اساس مدارک صادر شده مدیریت حوزه علمیه قم و مشهد دوره سطح دو را با موفقیت گذرانده‌اند، همانند دارندگان مدارک کارشناسی می‌توانند در رشته‌های علوم انسانی این دوره تحصیل کنند.

مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان) جز مدارک ثبت نام است.

کلیه پذیرفته‌شدگان برای اطلاع دقیق از تاریخ و چگونگی ثبت نام خود می‌توانند از روز دوشنبه ۷ بهمن ۹۸ به سایت اینترنتی دانشگاه پیام‌نور به نشانی http://pnu.ac.ir مراجعه کنند و عدم مراجعه به موقع برای ثبت نام ب منزله انصراف قطعی از تحصیل آنان تلقی می‌شود.

کارنامه کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون بر روی سایت سازمان سنجش قابل مشاهده است، لذا داوطلبان پس از رؤیت کارنامه نتیجه خود و در صورت هر گونه سوال باید منحصراً از طریق سیستم ارسال درخواست الکترونیکی سایت سازمان سنجش اقدام کنند و از مراجعه حضوری جداً خودداری کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه اجلاس داووس علی دیواندری اکبر طبری سم آفلاتوکسین سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا حمید ابوطالبی کارنامه پذیرفته شدگان فراگیر پیام نور مکانیسم ماشه اجلاس داووس علی دیواندری اکبر طبری سم آفلاتوکسین سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا حمید ابوطالبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۸۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری از امروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، سومین اطلاعیه پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی رشته شغلی آموزگار ابتدایی و استثنایی سال ۱۴۰۳ در فارس صادر شد.
به اطلاع پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت این آزمون می‌رساند برای دریافت فرم‌های مربوط به تشکیل پرونده و بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی به نشانی:https://eform.farsedu.ir/collect/form/login/۸۴۲۴ مراجعه کنند.
داوطلب از امروز ۶ اردیبهشت‌ حداکثر به مدت ۴ روز با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش جذب و استخدام کارا اسناد و مدارک مورد نیاز را تکمیل و بارگذاری کند.
برای ورود به سامانه از طریق درگاه دولت، داشتن شماره تلفن همراه با مالکیت شخص داوطلب الزامی است.
داوطلبان در صورت ورود و بارگذاری مدارک و مستندات، برای تشکیل پرونده، معاینات پزشکی و سنجش و ارزیابی تکمیلی و مصاحبه گزینش، نوبت را از طریق سامانه کارا دریافت خواهند کرد.
داوطلبان باید فایل‌های پیوستی را دانلود، مطالعه و فرم‌های متقاضیان را پرینت، تکمیل و در روز بررسی مدرک به همراه داشته باشند.

آزمون رشته‌های شغلی "آموزگاری"  ۱۸ اسفند  پارسال برگزار شد و رشته‌های شغلی "دبیری و هنرآموز" جمعه ۲۸ اردیبهشت امسال برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری از امروز
  • کارنامه اولیه کنکور در نیمه مرداد منتشر می‌شود
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز/پایان «ارزیابی تکمیلی»؛ آخر اردیبهشت‌
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟ | آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان از امروز | انجام ارزیابی تکمیلی در آخر اردیبهشت‌
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز
  • زمان جذب و استخدام پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند