Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، عربستان سعودی به دنبال بالابردن نرخ فروش اوراق قرضه است. با بالا رفتن تنش در خلیج فارس، عربستان سعودی اوراق قرضه‌هایی با سررسید هفت ، ۱۲ و ۳۵ ساله صادر کرده است .

تنش‌ها در خلیج فارس قیمت نفت عربستان را کاهش داده است و فروش اوراق قرضه به عنوان بخشی از برنامه‌های عربستان سعودی برای جمع‌آوری بدهی به ارزش ۳۲ میلیارد دلار در سال جاری میلادی برای این کشور محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۸۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۳ میلیارد دلار اوراق خزانه در اسرائیل در پی جنگ غزه

رسانه‌های عبری‌زبان گزارش دادند که رژیم صهیونیستی از ابتدای عملیات طوفان‌الاقصی تاکنون مجبور به فروش ۳ میلیارد دلار اوراق خزانه شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، بر اساس داده‌های سازمان «باندز» که مسئولیت فروش اوراق «اسرائیل» را بر عهده دارد، دولت این رژیم پس از  7 اکتبر 2023 مجبور به فروش  3 میلیارد دلار  اوراق خزانه‌داری شده است که یک رکورد محسوب می‌شود.

وبسایت عبری‌زبان وای‌نت نوشت که این اعتبار عمدتاً به ایالت‌ها، شهرها و سازمان‌هایی در ایالات متحده آمریکا در راستای اعلام همبستگی با رژیم صهیونیستی فروخته شده است.

‌به گفته سازمان «باندز»، تنها در ماه اول جنگ، رژیم صهیونیستی یک میلیارد دلار از فروش اوراق قرضه جمع آوری کرده است که میانگین فروش سالانه ثبت شده در سال‌‌های گذشته است.

رژیم صهیونیستی بزرگترین دریافت کننده کمک‌های خارجی آمریکا از زمان جنگ جهانی دوم است و بر اساس آمارهای رسمی آمریکا، مجموع کمک های ایالات متحده به این رژیم بین سال‌های 1946 تا 2023 حدود 158.6 میلیارد دلار بوده است.

روزنامه آمریکایی فایننشال تایمز نیز پیشتر گزارش داده بود که رژیم صهیونیستی میلیاردها دلار برای کمک به تامین مالی جنگ در غزه وام گرفته، اما مجبور شده است برای تکمیل این قراردادها هزینه‌های استقراض غیرمعمول بالایی را بپردازد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عربستان در حال تغیر چهره خود است، اما آیا حقیقت دارد؟
  • فروش ۳ میلیارد دلار اوراق خزانه در اسرائیل در پی جنگ غزه
  • آخرین جزئیات جدید فروش سهام پرسپولیس و استقلال
  • تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزه
  • تاکید امیرقطر و ولیعهد عربستان سعودی بر جلوگیری از تنش در منطقه
  • هشدار کارشناسان نظامی چین به خطرات افزایش تنش‌ها در خاورمیانه
  • عربستان: جهان کشتار ۳۳ هزار انسان را در غزه نادیده گرفته است
  • عربستان: جهان کشتار ۳۳هزار انسان را در غزه نادیده گرفته است
  • فرش قرمز پاکستان برای وعده سرمایه‌گذاری عربستان
  • انتقال ۴۰۰ هزار تن انواع مواد معدنی از بندر خمیر به کشور‌های حاشیه خلیج فارس