Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد ستوده در نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج گیلان صبح چهارشنبه در سالن فرهنگی ورزشی ۸ دی، با بیان اینکه امروز جغرافیای زیست مردم تغییر یافته است، اظهار کرد: در ایران ۷۲ میلیون نفر با نفوذ ۸۸ درصد در فضای مجازی زیست و تنفس دارند.

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان از در اختیار داشتن زیرساخت‌های فضای مجازی در خارج از کشور به عنوان یک تهدید خبر داد و گفت: شرایط لازم برای مدیریت این زیرساخت‌ها در کشور وجود نداشته و متولیان امر همتی برای حل این مشکل ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب برای سالم سازی فضای مجازی، افزود: راندن دشمن از فضای مجازی و محیا کردن بستر مناسب برای ورود نیروهای داخلی در این حوزه، مدیریت و در اختیار گرفتن زیرساخت‌های فضای مجازی همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.

ستوده تصریح کرد: نهضت فضای مجازی و رسانه‌ای از سال گذشته آغاز و به صورت هدفمند در حال فراگیر شدن در سطح جامعه است که نیازمند تولید محتوا به صورت فاخر و متنوع هستند.

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان از رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج به عنوان یک مانور در فضای مجازی یاد کرد و افزود: نهضت تولید محتوا که به همت دغدغه مندان فضای مجازی در راستای تسخیر و سالم سازی این فضای انجام می‌شود انقلاب سوم نظام اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: تلاش برای جهت‌دهی به توانمندی و تخصص فنی فعالان بسیجی در حوزه انیمیشن، اپلیکیشن اندرویدی و بازی‌های اندرویدی در دستور کار این رویداد است که از امروز به مدت ۴۸ ساعت با حضور ۱۵ تیم آغاز شده است.

ستوده ادامه داد: در این رویداد فرآیند خلق محصول داوری می‌شود و به دنبال شناسایی استعدادهای توانمند، حمایت و ارتقای سطح توانمندی‌ها هستیم.

کد خبر 4832451

منبع: مهر

کلیدواژه: فضای مجازی سپاه قدس گیلان بارش برف سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس بوشهر ایلام شهرکرد قاسم سلیمانی دهه فجر قزوین گرگان خطبه های نماز جمعه سردار سلیمانی انتخابات 98 بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۸۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان طرح نور با هدف صیانت از فرهنگ و خانواده ایرانی اسلامی و حفظ عفاف و حجاب در کشور آغاز شده است و یکی از سوژه های پر تکرار و پر واکنش کاربران در فضای مجازی هست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری/ تولید مسکن ارزان با کمک دانش‌بنیان‌ها
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری
  • نمایشگاه کتاب امسال فضای بیشتری دارد
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • تراکتور شایعات را تکذیب کرد؛ گزینه‌های پرافتخار مدنظرمان است