Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@19:46:32 GMT

سازمان تعزیرات بازرس ندارد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۸۴۹۰

سازمان تعزیرات بازرس ندارد

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با هشدار درباره سودجویی افرادی با عناوین سازمان تعزیرات اظهار کرد: بنده در بسیاری از نشست‌های خبری مطرح کرده ام که هیچ عنوان شغلی در ساختار سازمان تعزیرات با عنوان بازرس نداریم.   وی افزود: تیم‌های گشت مشترکی که برای بازرسی به بازار اعزام می‌شوند بیش از ۸ نفر نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  رایگانی گفت: رئیس شعبه، مامور اجرای احکام شعبه، بازرس صنف اتحادیه، بازرس سازمان صمت و نیروی انتظامی و همچنین حضور رسانه‌ها به همراه این بازرسان از جمله افراد گشت‌ها در بازارها هستند.   وی ادامه داد: در چند ماهه اخیر گزارش‌هایی مبنی بر این که افرادی با عنوان بازرسان سازمان تعزیرات از صنف‌ها بازرسی کردند که برخی از این افراد  از اصناف مبالغی را برای این که تخلفات ثبت نشود دریافت کردند.   سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت:جریمه عدم درج قیمت بر روی کالا‌ها حدود ۹۵ هزار تومان است، اما این افراد حدود ۸۰۰ هزار تومان از آن‌ها دریافت کرده بودند.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان تعزیرات حکومتی بازرسان تعزیرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۸۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگرداندن سوخت از مسیر قاچاق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،غلامرضا سالاری گفت: پرونده حمل غیر مجاز ۳۱ هزار و ۴۵۰ لیتر نفتگاز به ارزش ۹ میلیارد و ۹۷۵ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان کازرون رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده، تخلف را محرز و متهم را به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال جزای نقدی، معادل ۲ برابر ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد.
سالاری گفت: شعبه همچنین به دلیل اینکه ارزش سوخت کشف شده، کمتر از ارزش خودروی حامل بوده، ۹ میلیارد ۹۷۵ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متهم را جمعاً به پرداخت ۲۹ میلیارد و ۹۲۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: ماموران نیروی انتظامی شهرستان کوه چنار این تخلف را هنگام بررسی خودرو‌های عبوری از یک دستگاه کامیون کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • کشف یک دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • متهم به عرضه برنج تقلبی در مشهد به بیش از ۴۹ میلیارد ریال محکوم شد
  • محکومیت ۴۲ میلیارد ریالی قاچاقچی دخانیات
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس
  • برگرداندن سوخت از مسیر قاچاق
  • محکومیت یک کارگزار کود و نهاده‌های کشاورزی در امیدیه
  • جریمه مشاور املاک متخلف در مشهد
  • برخورد قاطع با کارگاه متخلف شن شویی در مشهد
  • جریمه یازده میلیارد ریالی برای قاچاقچی سوخت
  • تلخ شدن کام قاچاقچی بادام