Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمال دهقانی فیروز آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، درباره انتشار اخباری منتسب به وی درخصوص اینکه «شهاب دهقانی» دانشجوی دانشگاه نورث ایسترن آمریکا که در فرودگاه بوستون اجازه ورود به آمریکا به وی داده نشد، پسر وی است، اظهار داشت: نام این جوان شهاب دهقانی حسین آبادی است اما فامیل بنده دهقانی فیروز آبادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما هیچ نسبت فامیلی با ایشان نداریم و بنده این خبر را در رسانه‌ها دیدم، بعد هم گروه سلطنت طلبان این موضوع را به من نسبت داده و عنوان کردند که این نماینده دشمن آمریکا است و علیه آمریکا شعار می‌دهد، اما پسرش در آمریکا تحصیل می‌کند و به سخنان من پس از شهادت سپهبد قاسم سلیمانی اشاره کردند و خواستند یک رویه دروغ پردازی و تخریب کننده‌ای را پیش بگیرند.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: بنده فارغ از اینکه این خبر منتشر شد و قصد تخریب داشت، نامه‌ای به وزیر امور خارجه نوشتم که به هر حال ایشان یک شهروند ایرانی است، وی اگر چه پسر من نیست اما شهروند ایرانی محسوب می‌شود.

وی ادامه ادامه داد: آمریکایی‌ها ابتدایی‌ترین حقوق شهروندی را درباره این جوان که برای تحصیلات به آمریکا رفته، رعایت نکرده و او را بازداشت و اخراج کردند؛ لذا از وزیر امور خارجه درخواست کردم و گفتم ایشان همانند فرزند من است و وزارت خارجه و اداره کنسولی نباید اجازه دهند که از این جوان حق و حقوقی تضییع شود.

دهقانی در خاتمه با بیان اینکه در هر صورت ایشان نسبتی با من ندارد اما همانند پسرم از او دفاع می‌کنم، گفت: نام فرزند من حمیدرضا دهقانی فیروزآبادی است که مقاطع کارشناسی و ارشد خود را در دانشگاه شهید بهشتی تحصیل کرده و اکنون نیز دکتری اقتصاد خود را در واحد علوم و تحقیقات تهران می‌گذراند.

۲۷۲۱۵

کد خبر 1344839

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایران و آمریکا شهید سپهبد قاسم سلیمانی وزارت خارجه محمدجواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۸۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) روایت پزشکیان از تایید صلاحیت شدنش با توصیه رهبری

مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز در مجلس در گفتگوی با ما  درباره روند تایید صلاحیت خود واینکه گفته می‌شود با توصیه رهبری تایید صلاحیت شده است، گفت: بنده دقیقآً اطلاع ندارم، اما از جا‌های مختلف شنیدم. اینها به بنده گفتند التزام عملی به نظام ندارید که این حرف بی‌ربطی بود و نمی‌شد توجیه کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرآنلاین

tags # اخبار سیاسی ، انتخابات مجلس سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • غربت موسیقی متعهدانه در خوزستان!
  • کشور‌های عربی انباردار آمریکا هستند
  • تشریح راهکار‌های شش گانه مشارکت مردم در تحقق جهش تولید
  • تعیین برش های شهرستانی در اولویت برنامه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی
  • روایت ویژه از گفت‌وگوی چند دقیقه‌ای یک شاعر با رهبر انقلاب
  • گویش و لهجه خلیل‌آبادی از نمونه‌های زبان کهن فارسی است
  • رتبه دوم قم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • (ویدئو) روایت پزشکیان از تایید صلاحیت شدنش با توصیه رهبری
  • راهکارهای شش‌گانه مشارکت مردم در تحقق جهش تولید
  • ببینید| روایت پزشکیان از تایید صلاحیت شدنش با توصیه رهبری