Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، به اطلاع کلیه نمایندگان محترم شرکت ایران خودرو می رساند، شرایط فروش اعتباری محصولات ایران خودرو به تعداد بسیار محدود از ساعت 11 صبح روز پنجشنبه مورخ 98/11/03 و تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول پیوست و با شرایط ذیل ارائه می‌گردد:

با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت ایران خودرو فیلترهای را مطابق شرط و شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که ذیلا" تشریح شده قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه، ثبت نام مشتری از سوی شرکت ایران خودرو یک طرفه ابطال و وجه ایشان حداکثر ظرف 20 روز مسترد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"مطابق با بخشنامه شماره 4249 دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی خودرو از الزامات ثبت نام می باشد لذا بدیهی است در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور،امکان ثبت نام میسر نخواهد بود."

-مشتریانی که در 18 ماه گذشته در شرکت‌های ایران خودرو و سایپا اقدام به ثبت نام نموده اند مجاز به ثبت نام در این بخشنامه نمی باشند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایران خودرو خودرو پژو پارس پیش فروش خودرو پیش خرید خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۸۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم ایران خودرو برای خریداران پارس / بخوانید تا دلتان آرام شود!

به گزارش خبرآنلاین،گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام کرد، براساس مجوز صادر شده در ۲۷ اسفندماه سال گذشته، مبنی بر تداوم تولید پارس، فراخوان متقاضیانی که در سامانه یکپارچه فروش ثبت نام کرده اند، آغاز شده و پس از تعطیلات نوروز بر اساس اولویت متقاضیان ادامه خواهد داشت.

روزگار خودرو در خبری نوشت:این خودروساز، پیش‌تر اعلام کرده بود که بر اساس مجوز صادره از سوی مراجع ذی‌صلاح، امکان تولید خودرو پارس در بهار سال ۱۴۰۳ فراهم شده و بر همین اساس قطعات لازم سفارش گذاری شده و تولید این خودرو با حداکثر ظرفیت ممکن در خطوط تولید و در اولین زمان ممکن پس از تعطیلات نوروز آغاز می‌شود و ادامه خواهد داشت.

۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888541

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا / پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۹۰ میلیونی شد
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ / قیمت دنا چند؟
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ / تارا چند؟
  • خبر مهم ایران خودرو برای خریداران پارس / بخوانید تا دلتان آرام شود!
  • ادامه فراخوان متقاضیان محصول پارس پس از تعطیلات نوروزی
  • بازدید مدیرعامل پارس خودرو از خطوط تولید
  • قیمت خودروهای داخلی امروز، سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳/ قیمت جانشین پژو پارس در بازار
  • قیمت تارا امروز ۶ فروردین ۱۴۰۳؛ مدل اتومات چقدر گران‌تر از دنده‌ای است؟
  • بدل پژو ۳۰۱ در ایران ۹۱۰ میلیون تومان شد + جدول