Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@11:38:51 GMT

روحانی که سبک زندگی اسلامی را در مدارس نقاشی کرد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۸۶۲۳

روحانی که سبک زندگی اسلامی را در مدارس نقاشی کرد

«حجت الاسلام علی اکبر عادلی» یکی از روحانیون شهرستان بیله سوار است که ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی را جز امور تبلیغی خود قرار داده و با حضور در مدارس و ارائه الگوهای سبک زندگی تلاش می کند تا نوجوانان را نسبت به این مفهوم آگاهی بخشد.

خبرگزاری شبستان – اردبیل:

 

«حجت الاسلام علی اکبر عادلی» یکی از روحانیون شهرستان بیله سوار است که ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی را جز امور تبلیغی خود قرار داده و با حضور در مدارس و ارائه الگوهای سبک زندگی تلاش می کند تا نوجوانان را نسبت به این مفهوم آگاهی بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با تشکیل اردوی جهادی با حضور نوجوانان مدرسه تلاش می شود تا با زیباسازی فضای مدارس کلام های حکمت آمیز در ذهن دانش آموزان حک شود تا آینده آموزش توامان با پرورش روحیه جهادی صورت گیرد.

 

این فعالیت در مدارس روستایی شهرستان بیله سوار نیز بازتاب خوبی داشته و مدیران همکاری بسیار سازنده ای با این روحانی خوش ذوق برای فعالیت های تربیتی با زیباسازی فضای مدارس دارند.

 

البته انجام این فعالیت با برنامه ریزی خاص برای بیان جمله های ائمه اطهار (علیهم السلام) و نکات بهداشتی و فردی است و تلاش می شود تا آینده ای روشن برای کودکان و نوجوانان رقم بخورد و در آینده شاهد رشد فکری و تربیتی توامان از آنها باشیم.

 

حجت الاسلام «علی اکبر عادلی» در خصوص انجام این برنامه های فرهنگی در سطح مدارس شهرستان بیله سوار به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ترویج برنامه های سبک زندگی باید از سنین پائین و کودکی آغاز شود تا شاید افزایش آگاهی عمومی برای انجام فعالیت های مختلف فرهنگی و اجتماعی باشیم.

 

وی یادآور شد: ترویج فرهنگ اسلامی نیازمند همراهی عموم مردم است و زمانی که این همراهی محقق شد باید بدون خستگی و ایستایی تلاش کنیم تا جامعه ای پرنشاط همراه با رعایت موازین اسلامی را داشته باشیم.

 

روحانی جهادی تصریح کرد: سبک زندگی اسلامی مبتنی بر مبانی و موازین قرآن کریم است و این کتاب آسمانی تمامی نیازهای تربیتی و اجتماعی جامعه اسلامی را به خوبی تبیین و مشخص کرده است.

 

حجت الاسلام عادلی افزود: هر شخص مسلمانی که با تکیه کلام قرآن کریم زندگی و روابط اجتماعی خود تعریف می کند هم خیر این دنیا و هم آخرت را برای خود فراهم می کند.

 

وی اظهار داشت: تهاجم فرهنگی دنیای استکبار موجب تخطی و انحراف در برخی از آداب و سنن شده تا زمینه فساد و تباهی در جامعه اسلامی ایران ایجاد شود اما مردم با آگاهی و هوشیاری زمینه ترویج سبک زندگی اسلامی را فراهم کرده اند.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های مسجدی رویداد ملی فهما طرح ملی فهما مساجد سردار سلیمانی روزنامه کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بیله سوار ترویج سبک زندگی اسلامی سبک زندگی اسلامی برنامه های فرهنگی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۸۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حمایت از عملیات غرورآفرین وعده صادق در پاسخ به حمله رژیم غاصب صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق، با دستان توانمند پاسداران سرافراز سپاه، جشن ایران قوی و اقتدار ملی در مدارس استان همدان برگزار می‌شود.

در این مراسم دانش آموزان همدانی پایه هشتم که به تازگی به سن تکلیف رسیده اند از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پاس امنیت امروزی که کشورمان مرهون خدمات و تلاش‌های این سبزپوشان است، قدردانی کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» در یزد
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان
  • فرهنگ زیست محیطی در جامعه ترویج شود / هیچ اقدامی بدون پیوست زیست محیطی معنا ندارد
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان
  • ترویج اهمیت درختداری بین دانش آموزان بافتی
  • برگزاری پویش طراحی و نقاشی «زندگی با آیه ها» با موضوع «وعده صادق»
  • ترویج معارف قرآنی، دلیلی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • ترویج سبک زندگی اسلامی سبب استحکام بنیان خانواده می‌شود