Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهروندان عراقی در آستانه راهپیمایی میلیونی جمعه با ارسال پیام‌هایی برای متجاوزان آمریکایی از آنها خواسته‌اند پیش از آنکه با شکست و تحقیر از عراق اخراج شوند، داوطلبانه از این کشور بیرون بروند. ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مردم عراق جمعه این هفته راهپیمایی میلیونی را در مخالفت با ادامه حضور نظامیان آمریکایی و تاکید بر ضرورت خروج فوری آنها برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحرکات آمریکا و رژیم صهیونیستی برای حذف مقتدی صدرعراق| اعلام زمان تظاهرات میلیونی مخالفت با اشغالگری آمریکا

در آستانه این رویداد بزرگ، شهروندان عراقی با شیوه‌های مبتکرانه و با پیام‌هایی خطاب به آمریکایی‌ها گفته‌اند که از کشورمان خارج شوید، قبل آنکه شکست خورده شما را بیرون کنیم.

فعالان عراقی با «برای وفاداری به خون شهدا، در تظاهرات اخراج آمریکایی‌ها شرکت کنید» خواستار مشارکت گسترده قشرهای مختلف ملت عراق در این راهپیمایی شده‌اند.

عراقی‌ها همچنین از راهپیمایی میلیونی این هفته با  عنوان «انقلاب عشرین 2» یاد می‌کنند، ثورة العشرین(انقلاب عشرین) قیام ملی بزرگ 1920 عراقی‌هاست که طی آن این کشور ماه‌ها شاهد تظاهرات گسترده ضد اشغالگران انگلیسی بود.

انتهای پیام/

R36355/P36355/S8,90,1128/CT1 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" اخبار "عراق"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا اخبار عراق اخبار آمریکا اخبار عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۸۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در این دیدار احمدیان و قاسم الاعرجی ضمن مرور میزان اجرای توافق امنیتی، مقرر کردند کمیته‌های فرعی و عالی‌ هرچه‌ زودتر تشکیل جلسه دهند.

الاعرجی در این دیدار با راهبردی دانستن روابط عراق با جمهوری اسلامی ایران بر اجرای مصوبه‌ پارلمان عراق در اخراج نیروهای نظامی ائتلاف تأکید کرد.

مشاور امنیت ملی عراق در این ملاقات همچنین از نقش جمهوری اسلامی ایران در تأمین امنیت منطقه و ایجاد صلح و ثبات منطقه تقدیر کرد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد
  • رئیس جمهور ترکیه در سفر رسمی وارد بغداد شد
  • سوزان ساراندون در جمع حامیان فلسطین در نیویورک
  • شوخی بامزه بلاگر عراقی با تشابه اسمی ایران و عراق وایرال شد+ ویدئو
  • راهپیمایی در استانبول در حمایت از غزه
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی عامل حمله به پایگاه حشد شعبی هستند