Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بنده ۶ سال سابقه حضور در استقلال را دارم اصلا این ۶ سال به‌کنار، فقط نیم‌ساعت در استقلال بازی کردم اما آقای موسوی، شما چه کاره هستید؟ تاریخ انتشار: 12:50 - 02 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۸۹۳۳۲

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری میزان، درباره صحبت‌های عبدالرضا موسوی عضو هیات‌مدیره استقلال علیه خودش اظهار داشت: آقای موسوی! اگر اطلاعات کافی ندارید، من به شما اطلاعات می‌دهم؛ بنده ۶ سال سابقه حضور در استقلال دارم، این ۶ سال به‌کنار؛ اصلا من نیم‌ساعت در استقلال بازی کردم، اما شما چه کار کردید؟ شما چه کاره هستید؟ اگر حکم دارید نشان دهید تا ما هم ببینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمدید کمک مالی کنید، باید در خفا انجام دهید نه اینکه بابت هر پولی که خرج می‌کنید، رسانه‌ها باخبر شوند که موسوی فلان قدر به استقلال کمک کرد.

وی ادامه داد: آقای موسوی، اگر پول زیادی دارید به محتاجان کمک کنید. به استقلال آمدی تا از کنار این باشگاه، خودت را نشان دهی. برای رضای خدا که به استقلال کمک نمی‌کنی، شما هنوز حکمی نگرفته‌اید، اما در حال حاشیه‌سازی برای تیم هستید.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان گفت: من از خانواده استقلال هستم. ۶ سال از عمر من در این تیم گذشت ولی هیچ‌وقت به فکر سواستفاده از نام و اعتبار این باشگاه نبودم. متاسفانه بعضی‌ها به خاطر شرایط مالی خوب می‌خواهند از کنار استقلال نفع ببرند. بیشتر بخوانید:  شکوری: به تیمی که زمین تمرین ندارد خوش‌بین نیستم نوری: برای خانواده حجازی احترام قائلم، اما هر کسی باید سرجای خودش باشد

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال محمد نوری استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۸۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/بخش‌هایی از سخنان رهبر انقلاب در مورد رضایت از سپاه

رهبر انقلاب در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمودند: از عملکرد شما راضی هستم، اما قانع نیستم.

دریافت 12 MB

به گزارش مشرق، رهبر انقلاب در دیدار با اعضای سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی خطاب به آنها فرمودند: شما فرزندانِ عزیزِ این حقیر هستید؛ اگر کسی از بنده سؤال بکند که حالا شما از این بچّه‌ها، از این فرزندان راضی هستید، خواهم گفت که صددرصد راضی‌ام! امّا قانع نیستم، راضی هستم خیلی، قانع نیستم.

دیگر خبرها

  • نماهنگ | راضی هستم، قانع نیستم
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟
  • سخنان رهبر انقلاب درباره رضایت از سپاه پاسداران
  • سخنان رهبر انقلاب در مورد رضایت از سپاه پاسداران
  • فیلم/بخش‌هایی از سخنان رهبر انقلاب در مورد رضایت از سپاه
  • بخش‌هایی از سخنان رهبر انقلاب در مورد رضایت از سپاه پاسداران + فیلم
  • احضار مجدد حسینی برای واکنش جنجالی به حکم
  • احضار حسینی به کمیته انضباطی و فرصت ۴۸ ساعته به مربی استقلال
  • بررسی عملکرد کاله در لیگ بسکتبال/ پیش از آغاز فصل قافله را باخت
  • اگر من در ایران کاره‌ای بودم، کشور را برخوردار از سلاح‌های اتمی می‌کردم!