Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آموزش و پرورش با شورایی شدن با نشاط تر می شود و رغبت برای مساعدت مادی و معنوی  از سوی مردم هم بیشتر می شود ضمن اینکه شورا هم از امور دینی و دستوری قرآنی است.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری،به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، همزمان با فرارسیدن هفته شورای آموزش و پرورش، همایش بزرگ اعضای شورای آموزش و پرورش استان و شوراهای شهرستانها و مناطق به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش مازندران و با حضور مدیران استانی و شهرستانی در اردوگاه شهدای دانش‌آموزی بادله برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این همایش محمدباقر لایینی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و همچنین ضمن گرامیداشت یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از امریکا با عنوان تروریست بزرگ یاد کرد و گفت شیطان بزرگ، تروریست بزرگ هم هست.

آیت الله محمدی لایینی با اشاره به اینکه امروز آخرین روز از هفته آموزش و پرورش  است از تمام کسانی که در این شورا برای نوسازی و بهسازی پرورش و آموزش تلاش می کنند و به ویژه  از مدیران و خیران قدردانی کرد و همچنین از مجلس شورای اسلامی که در 22دیماه سال  72قانون تشکیل و تاسیس شورای آموزش و پرورش  را تصویب کردند نیز تشکر کرد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان همچنین گفت: از مدیریت آموزش و پرورش استان و شخص جناب نیکزاد به خاطر تلاش هایی که داشتند ، قدردانی می کنم.

محمدی لایینی در ادامه به ضرورت مشارکت در آموزش و پرورش پرداخت و گفت:  همان طوری که اقتصاد اگر صرفاً  دولتی باشد خیلی رشد نمی کند در حوزه  آموزش و پرورش هم همین گونه است و البته نمی گویم دولت بی سهم باشد و کل مجموعه به مردم سپرده شود چون هم هزینه ها سنگین است و هم سلایق بسیار مختلف است اما باید  مردم نیز مشارکت داده شوند.

وی در ادامه افزود: آموزش و پرورش با شورایی شدن با نشاط تر می شود و رغبت برای مساعدت مادی و معنوی  از سوی مردم هم بیشتر می شود ضمن اینکه شورا هم از امور دینی و دستوری قرآنی است.

نماینده مقام معظم رهبری همچنین گفت: پس سیاستگذاری دولت سر جای خود اما جایی برای مشارکت مردم در آموزش و پرورش  نیز تعریف شود.

محمدی لایینی با اشاره به ضرورت جدی گرفتن ارزش ها در حوزه تعلیم و تربیت  گفت: اسناد بالادستی نظام در آموزش و پرورش جدی گرفته شود نه اسناد سازمانهای بین المللی ازجمله یونسکو چون این اسناد  اگرچه نکات مثبتی  هم  دارد اما روح حاکم بر اسناد آنان بر فاصله گرفتن جوانان از دین و گسترش لیبرالیسم و باورهای سکولاریستی است.

وی همچنین  بااشاره به سبک مدیریت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: خروجی مدارس ما باید مانند این شهید سرافراز باشد که الگوی مدیریت جهادی و استشهادی بود.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ارزش ها دستگاه رسمی تعلیم و تربیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۸۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق معاون تربیت بدنى و سلامت وزیر آموزش و پرورش با آرمان هاى شهداء

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، صبح امروز «صادق ستارى فرد» معاون تربیت بدنى و سلامت وزارت آموزش و پرورش به همراه «على مطهرى» مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربى با حضور در گلزار شهداى ارومیه با آرمان‌هاى شهداى استان تجدید میثاق کرد.

بازدید از طرح‌هاى شهید سلیمانى و مجتمع ورزشى شهید رجایى، بازدید از روند اجراى طرح شنا، بازدید از مجتمع ورزشى شهید باهنر و کلنگ زنى سالن ورزشى، حضور در جلسه روسای آموزش و پرورش استان، کلنگ زنى سالن ورزشى مدرسه شهید چمران، بازدید از هنرستان امین و سالن شهید بهشتی، حضور در همایش مدیران مدارس، افتتاح زورخانه دانش آموزى و دیدار با خانواده شهید از جمله برنامه‌هاى ستارى فرد معاون تربیت بدنى و سلامت وزارت آموزش و پرورش در جریان سفر یک روزه به استان آذربایجان غربى هستند.

دیگر خبرها

  • تحول بنیادین باید در حوزه تربیت پررنگ شود
  • مدرسه باید دالان زندگی برای دانش‌آموز باشد / سیاست توسعه متوازن در دستور کار آموزش و پرورش
  • این افراد معلم می‌شوند
  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • شرکت ۴۵۰ هزار معلم در طرح مسطورا/ ثبت نام ۶۰۰ هزار داوطلب در کنکور تربیت معلم 
  • استخدام نخبگان قرآنی به عنوان معلم از مهر امسال
  • بازديد معاون تربيت بدنى و سلامت وزارت آموزش و پرورش از طرح مهارت آموزى شنا
  • تجدید میثاق معاون تربیت بدنى و سلامت وزیر آموزش و پرورش با آرمان هاى شهداء
  • تربیت معلم مهمترین گام در مسیر تقویت تربیت دینی در مدارس است