Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر لزوم جاری سازی استراتژی ها در همه اجزای سازمان، گفت: تدوین اهداف و استراتژی در بانک ملی ایران با عزم و اراده جدی هیات مدیره انجام شد و با دقت نیز در سازمان پیاده خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، عباس شفیعی در نخستین جلسه کمیته مضمون استراتژیک «تعالی سرمایه انسانی» یکی از دلایل عمده عدم تحقق استراتژی های تدوین شده در سازمان ها را نبود واحد متولی برای انجام این مسئولیت دانست و ادامه داد: تدوین و پیاده سازی استراتژی، راهکار قطعی و اجتناب ناپذیر بهبود وضعیت سازمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون منابع انسانی بانک ملی ایران نیز در این جلسه فرهنگ سازی و آگاهی کارکنان از اهداف و استراتژی های تدوین شده را عامل حیاتی جاری سازی استراتژی های بانک دانست.
حبیب اله رشید ارده با اشاره به راه اندازی سامانه مدیریت منابع انسانی (HRM) در بانک ملی ایران، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حوزه منابع انسانی، اقداماتی از پیش تعریف شده است که به نظر می رسد زمینه ساز تحقق اجرای استراتژی های تدوین شده باشد.
هادی سالارخیلی مدیر امور طرح و برنامه بانک نیز ضمن مروری بر روند پروژه تدوین استراتژی بانک، تاکید کرد که عامل اصلی موفقیت سازمان ها در تحقق استراتژی ها، جاری سازی استراتژی است؛ از این رو قرار است استراتژی های تدوین شده، ترجمه و به برنامه عملیاتی و روزانه صف و ستاد تبدیل شود.
در این نشست جمعی از روسا و معاونان ادارات کل سرمایه انسانی، آموزش، سازمان و روش ها، رفاه و درمان و روابط عمومی نیز حضور داشتند.
کمیته مضمون استراتژیک «تعالی سرمایه انسانی» یکی از کمیته هایی است که در پروژه «مدیریت استراتژیک بانک ملی ایران» و به منظور جاری سازی استراتژی های بانک ایجاد شده است.
اساس مضمون مذکور تاکید بر نقش پر اهمیت و استراتژیک منابع انسانی در جاری سازی استراتژی ها و تحقق اهداف است. جهت گیری و هدف غایی مضمون تعالی سرمایه انسانی، خلق ارزش افزوده در بانک از طریق ارتقای قابلیت ها، توانمندی ها و مشارکت نیروی انسانی و كسب مزیت رقابتی است که این مهم جز با اهمیت دادن به سرمایه انسانی و سرمایه گذاری در این زمینه محقق نخواهد شد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۹۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود تضاد جدی بین دولت‌سازی در توسعه غربی و مدل اسلامی

ایسنا/سمنان منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری معتقد است: در مرحله دولت‌سازی و جامعه‌سازی، بین توسعه غربی و پیشرفت اسلامی تضاد جدی وجود دارد و از همین رو باید در زیست‌بوم خود با تدوین پیوست فرهنگی، مدل اسلامی مبتنی بر پیشرفت را در دستور کار قرار دهیم.

آیت الله میرباقری که با استقبال استاندار سمنان امروز، ۵ اردیبهشت‌ماه وارد استان شد، اظهار کرد: مساله اصلی ما در این دوران پیشرفت و توسعه است، مدل پیشرفت باید مبتنی بر چارچوب‌های فرهنگی و همراه با پیوست فرهنگی باشد. 

وی ادامه داد: الگو سرمایه‌داری یکی از مباحثی است که باعث تضعیف بیش از پیش قشر ضعیف و متوسط مردم خواهد شد. 

منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ما می‌توانیم با تدوین پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سطح استان سمنان، الگویی برای کشور باشیم. 

وی با بیان اینکه مباحث و مسائل در حوزه فرآیند پیشرفت شهری باید مبتنی بر چارچوب‌های فرهنگی و دینی باشد، ادامه داد: این مهم را می‌توان در استان سمنان، با تشکیل اتاق فکر و همچنین راه‌اندازی هیات‌های اندیشه ورز محقق کرد. 

میرباقری به تضادهای ماهوی بین رویکردها در توسعه غربی با نگرش‌های مبتنی بر دین بین پرداخت و گفت: در مرحله دولت‌سازی و جامعه‌سازی، تضاد بین توسعه غربی و پیشرفت اسلامی  وجود دارد که ما باید در زیست بوم خود با تدوین پیوست فرهنگی، مدل اسلامی مبتنی بر پیشرفت را در دستور کار قرار دهیم. 

منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری افزود: ریل‌های پیشرفت استان با تدوین پیوست فرهنگی باید بر اساس الگوی پیشرفت اسلامی شکل بگیرد. 

وی با اشاره به گزارش ارائه شده از سوی استاندار سمنان اظهار کرد: گزارش‌هایی که در خصوص استان اعلام شد بیانگر اقدامات ارزنده و دستاوردهای مطلوب همراه با رضایتمندی مردم است. 

آیت الله میرباقری منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری پیش از این دیدار با حضور در مجموعه استانداری سمنان به مقام والای شهید گمنام ادای احترام کرد.


انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت شاخص فضای کسب و کار کرمانشاه
  • بهبود ۹ پله‌ای رتبه فضای کسب و کار کرمانشاه
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • وجود تضاد جدی بین دولت‌سازی در توسعه غربی و مدل اسلامی
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • خدمات سئو سایت
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی‌ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است