Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه چهار از برپایی غرفه های سلامت محور و کارگاه های آموزشی به مناسبت هفته ملی سرطان ، در سرای محلات ، بوستانها و میادین میوه و تره بار منطقه خبر داد.

امتداد :معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه چهار از برپایی غرفه های سلامت محور و کارگاه های آموزشی به مناسبت هفته ملی سرطان ، در سرای محلات ، بوستانها و میادین میوه و تره بار منطقه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش امتداد ،” معصومه سادات عمارتی” با تاکید بر اهمیت تشخیص و پیشگیری بیماری سرطان به عنوان یک بیماری خاموش گفت : یکم تا هفتم بهمن ماه به عنوان هفته ملی سرطان نام گذاری شده ، به همین منظور در نظر داریم تا با برگزاری برنامه های آموزشی سلامت محور ، شهروندان را با با این بیماری و راه های تشخیص آن آشنا کنیم.

وی به برنامه های تدارک دیده شده در این هفته اشاره کرد و گفت : غرفه های سلامت منطقه چهار با ارائه خدمات پزشکی نظیر تست قند خون و فشار خون ، مشاوره پزشکی ، پزشک زنان و پزشک عمومی در سرای محلات ، بوستانها ، ایستگاه های مترو و میادین میوه و تره بار به مدت یک هفته پذیرای شهروندان است .

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه چهار در ادامه به برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوع سرطان اشاره کرد و افزود : در هفته ملی سرطان کارگاه های آموزشی با مشارکت اداره بهداشت و درمان شمال شرق تهران برای آموزش و راهنمایی شهروندان در سرای محلات برگزار می شود.

وی با اشاره به این موضوع که سرطان نیازمند همت و مشارکت جمعی است گفت : این برنامه ها با مشارکت شبکه ملی تشکل های مردمی و موسسات خیریه ، دانشگاه های علوم پزشکی و دبیرخانه ملی مدیریت سرطان وزارت بهداشت با اداره سلامت ، خانه های سلامت و کانون های ده گانه تدارک دیده شده است .

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۹۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اللهیاری مدیر کمیته ناشران داخلی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: ناشران متقاضی حضور در این نمایشگاه تا ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ برای ثبت‌نام فرصت داشتند. ناشرانی که برای شرکت در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ثبت‌نام کرده‌اند، از امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ تا پایان روز شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند با مراجعه به صفحه «ثبت‌نام ناشران داخلی» در سامانه ketab.ir در بخش «پیگیری ثبت‌نام نمایشگاه» نسبت به ثبت شماره حساب بانکی و واریز وجه علی‌الحساب دریافت غرفه اقدام کنند.

وی در خصوص متراژ و هزینه غرفه‌ها گفت: مبلغ دریافتی بر اساس قیمت مندرج در آیین‌نامه نمایشگاه است که ناشران در زمان ثبت نام اولیه آن را مشاهده کرده‌اند. متراژ تخصیص یافته و مجموع مبلغ دریافتی در این مرحله، به صورت علی‌الحساب خواهد بود. بنابراین در مرحله بعدی با جانمایی نهایی و تعیین متراژ نهایی غرفه، صورت حساب نهایی وجه غرفه صادر خواهد شد و با تکمیل وجه نهایی، غرفه‌های ناشران تحویل می‌شود.

مدیر کمیته ناشران داخلی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در ادامه گفت: با توجه به حجم بسیار زیاد درخواست ناشران متقاضی حضور در نمایشگاه، درصورتی‌که ناشران نتوانند در مهلت مقرر نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند، ناشران متقاضی موجود در فهرست رزرو جایگزین خواهند شد.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی(ره) به‌شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 6080889 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه های سلامت محور در منطقه ۹ تهران
  • فیلم‌ های سینمایی آخر هفته تلویزیون + جدول فیلم‌ های امروز جمعه ۳۱ فروردین
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران
  • برپایی هفت میز خدمت در نماز جمعه این هفته تهران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • آغاز واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • آغاز مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • قیمت حبوبات در میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران اعلام شد
  • اندازه گیری دیابت و ارایه مشاوره پزشکی در میادین میوه و تره بار