Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی ــ معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد اصفهان: تا کنون بیش از یک میلیارد تومان از کمک های اهدایی مردم نیکومار استان در قالب ۷ کامیون به مناطق سیل زده سیستان ارسال شده است.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، حمیدرضا طاهری، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان در مراسم جشن بزرگ دانش آموزان اصفهانی که برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان برگزار شد با بیان اینکه این نهاد از اولین روزهای وقوع سیل در مناطق جنوبی و جنوب شرقی کشور پایگاه‌های جمع آوری مشارکت‌های مردمی خود را در سراسر استان فعال کرد، یادآور شد: تا کنون بیش از یک میلیارد تومان از کمک های مردم نیکوکار استان به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این میزان کمک در قالب ۷ کامیون شامل اقلام اهدایی مردم و همچنین کمک های خیران گرانقدر به مناطق هدف ارسال شده است.

طاهری با یادآوری اینکه جمع آوری کمک برای مردم سیل زده سیستان و بلوچستان کماکان ادامه خواهد داشت، خاطرنشان ساخت: مردم گرانقدر استان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه، واریز مستقیم به شماره کارت ۲۵۰۹-۰۰۰۰-۷۳۷۰-۶۰۶۳ و شماره حساب ۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲ نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران و مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد در سراسر استان در این امر خداپسندانه سهیم شوند.

وی، بهترین نوع کمک به مردم آسیب دیده از حوادث طبیعی را پرداخت‌های نقدی توصیف کرد و گفت: این کمک‌ها امکان هدایت بهتر جریان کمک رسانی و بهره مندی حداکثری مردم آسیب دیده را فراهم می‌کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه هم استانی های عزیز ما در جریان سیلاب‌های بهار امسال با پرداخت بیش از ۱۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان وجه نقد و کالا در حمایت از هم وطنان خود سنگ تمام گذاشتند، گفت: میزان کمک‌هایی که برای ارسال به سیستان و بلوچستان تا کنون جمع شده نشانگر عزم جزم مردم اصفهان برای کمک به این هم وطنان آسیب دیده است و در این میان هیچ ملاحظه قومی و مذهبی در برابر سیل عواطف دینی و انسانی اصفهانی ها قرار نخواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی کمک به سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۹۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر مرادی پویانی ظهر دوشنبه در دیدار با منتخب مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد و حمایت کمیته امداد از ۲۷ هزار خانواده‌ی مددجو در استان گفت: پیشتاز بودن کمیته امداد استان نیز در حوزه‌ی مسکن با ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی در سال گذشته، اختصاص ۷۵۲ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال نیازمندان، پرداخت ۱۹ و نیم میلیارد تومان ودیعه‌ی مسکن و پرداخت جهیزیه به ۲ هزار و ۵۰۰ زوج در استان در سال گذشته بخشی از عملکرد این نهاد در خدمت به مردم استان بوده است.

وی گفت: قطعاً حمایت مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های کمیته امداد منجر به تحولات عظیم در این نهاد به خصوص در حوزه خودکفایی می‌شود.

کد خبر 6085628

دیگر خبرها

  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • سیستان‌ و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد
  • جزئیات سیل در ۲۵ شهرستان کشور / وضعیت در سیستان و بلوچستان اضطراری است
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • پرداخت ۱۳ میلیارد تومان صدقات توسط مردم خراسان جنوبی
  • سیستان و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد