Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@04:09:50 GMT

تلاش سعودی‌ها برای انکار عقب‌نشینی AFC

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۹۲۸۹

تلاش سعودی‌ها برای انکار عقب‌نشینی AFC

یک خبرنگار سعودی در ادعایی عجیب عنوان کرد رای نهایی کنفدراسیون آسیا برای برگزاری بازی‌ها به میزبانی باشگاه‌های ایران در لیگ قهرمانان همچنان در اختیار کمیته اجرایی» است.

به گزارش مشرق، بحث میزبانی باشگاه‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا این روزها به مهمترین بحث ملی تبدیل شده و همه در تلاش برای گرفتن حق قطعی نمایندگان ایران در AFC هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تلاش‌های شبانه روزی مسئولان ورزش، کنفدراسیون آسیا کمی عقب نشینی کرد.

در جدیدترین خبر در این زمینه سلطان المهوس، خبرنگار ورزشی سعودی در تلاش است تا این عقب نشینی را پنهان کند و در ادعایی عجیب عنوان کرد: برگزاری بازی‌های باشگاه‌های ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2020 به میزبانی این کشور همچنان بستگی به رای کمیته اجرایی AFC دارد. کنفدراسیون آسیا در این شرایط به صورت دقیق ناظر این پرونده خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نهاد تصمیم گیرنده در پرونده ایران مشخص شد

این ادعای عجیب خبرنگار عربستانی درحالیست که با رایزنی‌های انجام شده، کنفدراسیون آسیا در نامه رسمی به فدراسیون در مورد دیدارهای مرحله گروهی بر خلاف ادعای این روزنامه نگار سعودی اعلام کرد که 3 بازی نخست نمایندگان ایران در این مرحله به صورت میهمان برگزار می‌شود تا رای نهایی بوسیله دبیرخانه AFC صادر شود.

این ادعای خبرنگار سعودی برخلاف نامه رسمی AFC است چون مدعی است رای نهایی را کمیته اجرایی صادر می‌کند اما در این نامه ذکر شده که دبیرخانه رای را صادر می‌کند. نفوذ عربستان در کمیته اجرایی می تواند تمام آرا این کمیته را تحت الشعاع قرار دهد اما این ادعا صحت ندارد و برخلاف نامه AFC است.

در این نامه AFC همچنین به فدراسیون اعلام شده که بازی‌های مرحله پلی‌اف به صورت قطع در کشور ثالث (امارات) برگزار می‌شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا عربستان سعودی کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۹۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا/ رقیب ایران در مسیر قهرمانی حذف شد

تیم ملی فوتبال ژاپن با حذف از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا شگفتی بزرگ این مسابقات را رقم زد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا که در تایلند در حال برگزاری است، تیم‌ملی ژاپن با تساوی یک بر یک مقابل تاجیکستان از صعود به مرحله حذفی بازماند و از دور مسابقات کنار رفت.

تیم‌ملی فوتسال ژاپن که عنوان قهرمان دوره گذشته جام ملت‌ها را در اختیار دارد و رقیب اصلی ایران برای قهرمانی به حساب می‌آید خیلی زود از دور مسابقات حذف شد تا شانس شاگردان شمسایی برای رسیدن به عنوان قهرمانی بیشتر از پیش شود.

بازی‌های سوم گروه C جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۵:۳۰ امروز بطور همزمان با برگزاری دو دیدار پیگیری شد. در یکی از این دیدار‌ها تیم ملی فوتسال ژاپن به مصاف تاجیکستان رفت که با تساوی یک - یک به اتمام رسید تا ژاپن برای نخستین بار طعم حذف از مرحله گروهی جام ملت‌ها را تجربه کند و تاجیک‌ها به شگفتی سازی خود در این دوره از مسابقات ادامه دهند.

در دیگر دیدار هم قرقیزستان و کره جنوبی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی ۵ - ۵ به پایان رسید.



شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا/ رقیب ایران در مسیر قهرمانی حذف شد

با توجه به نتیجه بازی‌های امروز تاجیکستان و قرقیزستان ۵ امتیازی شدند تا به عنوان تیم‌های اول و دوم راهی مرحله بعدی شوند. ژاپن نیز با چهار و و کره جنوبی با یک امتیاز حذف شدند.

در ادامه این رقابت‌ها و از ساعت ۱۷:۳۰ هم ۲ دیدار در گروه D برگزار خواهد شد و تیم ملی فوتسال ایران به مصاف کویت می‌رود و افغانستان با بحرین دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • گزینه اول آقای گلی آسیا از فوتسال ایران
  • صعود ایران به جام جهانی: چهارشنبه!
  • ناراحتی وحید شمسایی از حذف ژاپن!
  • دلیل حذف ژاپن و صعود ایران از زبان شمس
  • تمجید AFC از ایران و افغانستان/ ایران زنگ خطر را به صدا درآورد
  • شگفتی‌سازی افغانستان در جام ملت‌های آسیا
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا/ رقیب ایران در مسیر قهرمانی حذف شد
  • دفاع شمسایی از بازی تیم مقابل بحرین!
  • ورود وزیر ورزش به ماجرای پاراتکواندو