Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کوهدشت با اشاره به بارش برف در محورهای مواصلاتی این شهرستان گفت: هم‌اکنون تردد در کلیه محورهای کوهدشت جریان دارد. ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

محمدامین رحیمی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کوهدشت با اشاره به اینکه در حال حاضر بارش برف در محورهای مواصلاتی این شهرستان آغاز شده است، اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی راهداران تردد در تمامی محورهای مواصلاتی این شهرستان جریان دارد و کلیه محورها باز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکیپ‌های مشترک راهداری و پلیس راه با استفاده از کلیه امکانات خودرویی و پرسنلی به‌صورت مستمر در محورهای مواصلاتی شهرستان کوهدشت حضور دارند و کار پاک‌سازی محورها را به‌عهده دارند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کوهدشت عنوان کرد: عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در محور اصلی سیمره، زانوگه و محور کوهدشت، کشکان در حال انجام است و تاکنون هیچ‌گونه گزارشی مبنی بر مسدودبودن راه‌های این شهرستان را نداشته‌ایم.

آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان مرکزی؛ 13000 کیلومتر برف‌روبی شدلغزندگی جاده‌های بروجرد؛ محورهای گردنه زالیان برف‌روبی شدپلیس راهور: معابر شمالی تهران نیاز به برف‌روبی دارد/ شهروندان از تردد غیرضرور خودداری کنند

وی با اشاره به حضور پنج اکیپ پلیس راه در محورهای مواصلاتی شهرستان کوهدشت بیان کرد: سه اکیپ‌ راهداری در محور بلوران، یک اکیپ راهداری در محور کوهدشت- زانوگه و نیز 2 اکیپ راهداری  در محور کوهدشت- خرم‌آباد با ماشین‌آلات راهداری عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در سطح محورهای مواصلاتی را انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: با توجه به بارش برف در سطح شهرستان کوهدشت اولویت اصلی را بر برف‌روبی از محورهای اصلی گذاشته‌ایم و تاکنون راه ارتباطی هیچ روستایی نیز مسدود نشده‌است.

انتهای پیام/ 644/ز

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۹۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲۶ فروردین /بارش باران در محورهای مواصلاتی ۵ استان

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _یکشنبه بیست‌وششم فروردین_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور برای امروز _یکشنبه بیست‌وششم فروردین_ به شرح زیر است:

بر اساس آخرین داده‌های ترافیکی، تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) برقرار و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

همچنین ترافیک در آزادراه کرج - قزوین محدوده‌های مهرویلا و گلشهر و آزادراه قزوین - کرج - تهران محدوده مهرشهر و حدفاصل پایانه شهیدکلانتری تا پل کلاک، آزادراه ساوه - تهران حدفاصل اورین تا رضی آباد و محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع سنگین گزارش شده است.

شاهد بارش باران در برخی از محورهای استان‌های کرمان، یزد، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و خراسان شمالی هستیم.

محور هشتگرد - طالقان و مهرستان - ایرانشهر مسدود و محورهای سروآباد - پاوه، سی‌سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، وازک - بلده و پونل - خلخال دارای انسداد فصلی است.

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، یزد، شرق هرمزگان، ارتفاعات کرمان، ارتفاعات شرقی البرز، شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در بعضی نقاط گرد و خاک، در ارتفاعات رشته کوه البرز و ارتفاعات مرکزی زاگرس بارش برف و در نقاط مستعد بارش تگرگ رخ می‌دهد.

وی افزود: روز دوشنبه بعد از ظهر با ورود سامانه بارشی از جنوب کشور به تدریج در استان‌های چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، جنوب و شرق خوزستان، شرق لرستان و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، بوشهر، فارس و جزایر واقع در خلیج‌فارس و تنگه هرمز بارش آغاز می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: سه‌شنبه با توسعه و تقویت سامانه مذکور علاوه بر مناطق ذکر شده در کرمان، هرمزگان، جنوب استان‌های یزد و اصفهان، بارش شدید باران، رگبار و رعد و برق، در مناطق مستعد تگرگ و وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک رخ خواهد داد که در جنوب بوشهر، نیمه جنوبی فارس، هرمزگان، نیمه جنوبی استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان و در جزایر واقع در مرکز و شرق خلیج‌فارس و تنگه هرمز، بارش شدت بیشتری خواهد داشت.

ضیائیان ادامه داد: فعالیت سامانه بارشی روز چهارشنبه در استان‌های فارس، کرمان، خراسان جنوبی، یزد، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جنوب اصفهان و جزایر واقع در شرق خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان است که شدت بارش در جنوب کرمان، شرق هرمزگان و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان پیش بینی می‌شود.

وی گفت: پنجشنبه با تضعیف فعالیت سامانه در استان‌های کرمان، خراسان جنوبی، شرق فارس، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و تنگه هرمز، رگبار پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید انتظار می‌رود و به تدریج تا اواخر وقت سامانه از سمت جنوب شرق از کشور خارج می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: روز دوشنبه در بعضی نقاط شمال غرب کشور و سه‌شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی، بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود و دوشنبه خلیج‌فارس و سه‌شنبه تا پنجشنبه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان به سبب وزش باد مواج و متلاطم خواهد بود.

کد خبر 744348

دیگر خبرها

  • بارش‌ رگباری درجنوب سیستان وبلوچستان وآماده باش دستگاه‌های خدماتی وامدادی
  • بارش‌ها رگباری درجنوب سیستان وبلوچستان وآماده باش دستگاه‌های خدماتی وامدادی
  • هشدار هواشناسی در سیستان و بلوچستان/ آماده باش نیروهای راهداری
  • آماده باش نیروهای راهداری سیستان و بلوچستان در پی هشدار قرمز سازمان هواشناسی
  • ایمن‌سازی محور‌های مواصلاتی بروجن
  • ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در برخی از محورهای مواصلاتی
  • اصلاح ۱۵نقطۀ پرحادثه در محورهای لرستان
  • حذف و اصلاح ۱۵ نقطه پر حادثه در محور های مواصلاتی لرستان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲۶ فروردین /بارش باران در محورهای مواصلاتی ۵ استان
  • ثبت بیش از ۲۰۸ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل