Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در آستانه برگزاری نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر، هشتمین همایش سالانه طراحان و تولید کنندگان مد و لباس کشور امروز چهارشنبه ۲ بهمن در تالار وحدت برگزار می‌شود.

در این همایش که با حضور سیده مرضیه شفاپور دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، فاطمه ذوالقدر نماینده مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان این حوزه و طراحان و تولید کنندگان کشور برگزار می‌شود، دست‌اندرکاران حوزه مد و لباس کشور به گفت وگو و تبادل نظر درباره مهم‌ترین مباحث این حوزه می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجلیل از جمعی از فعالان عرصه مد و لباس و رونمایی از سومین کتاب ملی مد و لباس ایران از دیگر بخش‌های این مراسم است.

این‌برنامه بعدازظهر امروز چهارشنبه ۲ بهمن از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در تالار وحدت واقع در خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره مد و لباس فجر تالار وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۹۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان گفت: برای حمایت از بانوان کاندیدا در دور دوم انتخابات، تلاش می‌کنیم تعداد بیشتری از آنان را در فهرست خود قرار دهیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، منوچهر متکی سخنگو و رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت در نشست هیئت عالی این شورا برای تصمیم‌گیری درباره نحوه مشارکت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر اساس تصمیمات اخذ شده فهرست نامزدهای شورای وحدت در سراسر کشور از جمله حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس به مردم ارائه می‌شود.

وی افزود: در این نشست با نظر قاطع اعضا، مصوب شد با توجه به اینکه تمامی نامزدهای راه‌یافته به مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه تهران بزرگ را آقایان تشکیل داده و هیچ نامزدی از بین بانوان موفق به کسب آرای لازم در دور نخست نشد، شورای وحدت با در نظر گرفتن اصل تخصص و تعهد کلیه نامزدها، اولویت خود را به حمایت از بانوان قرار داده و تلاش می‌کند تعداد بیشتری از بانوان نامزد دارای صلاحیت در دور دوم انتخابات را در فهرست خود قرار دهد.

منتخب تهران در مجلس دوازدهم با تاکید بر لزوم مشارکت مؤثر مردم در دور دوم انتخابات، یادآور شد: شورای وحدت استان‌ها در تمام حوزه‌هایی که انتخابات در آن‌ها به دور دوم کشیده، حضور فعال دارد و به وظایف خود در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی، عمل و فهرست نامزدهای مورد حمایت خود را اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کوهنوردی ممنوع/ تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • بزرگترین گردهمایی صنایع خلاق ایران در رویداد مانوین
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • سند ملی سبک پوشش اسلامی چه کمکی به صنعت پوشاک کشور می‌کند؟
  • گردهمایی مدیران مراکز نوآوری در کارخانه نوآوری امیدینو
  • جهاد دانشگاهی و کارگروه مد و لباس تفاهمنامه امضا کردند
  • از ژاپن تا کلمبیا کنسرت گذاشتم تا برسم به تالار وحدت! | اگر لازم باشد ۲ بار دیگه هم دور کره زمین می‌چرخیدم