Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر آذربایجان غربی: مجموع کشفیات مواد مخدر شامل سه تن و ۹۵۵ کیلوگرم تریاک، ۲۶۰ کیلو هروئین، یک تن و ۵۰۴ گرم مورفین میباشد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، شمسعلی حقوردیان، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی در نشست خبری اظهار کرد: در ۱۰ ماهه سال‌جاری ۶ تن و ۵۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش کشفیات را شاهدیم که بیشترین میزان مربوط به ارومیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۲۶ کیلوگرم شیشه، ۱۰۴ کیلو حشیش، ۳۴ کیلوگرم کوکایین و ۴۶۸ هزار و ۵۶۵ قرص روانگردان است. 

حقوردیان با اشاره به انهدام ۶۹ باند مرتبط با قاچاق موادمخدر در سالجاری، تصریح کرد: در این راستا ۴۹۰ دستگاه خودرو و ۶۷ دستگاه موتورسیکلت توقیف شده و ۹ هزار و ۷۶ فقره پرونده تشکیل شده و ۸ هزار و ۷۳۱ نفر در رابطه با جرایم مواد مخدر دستگیر شدند. 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی یکی از شیوه های اصلی مبارزه با قاچاق مواد مخدر را ضربه اقتصادی به قاچاقچیان دانست و افزود: در این راستا با توقیف اموال، ۲۴ میلیارد ریال به خزانه واریز شده است.

وی به برنامه های فرهنگی و اجتماعی با محوریت ارتقای امنیت اجتماعی اشاره و خاطرنشان کرد: امسال ۲۱۵۰ طرح در قالب پاکسازی مناطق آلوده، کنترل محورهای مواصلاتی و کنترل محوطه های اطراف مراکز اموزشی اجرا شده که نسبت به سال گذشته ۱۲۵ درصد افزایش اجرای طرح را داشتیم. 

حقوردیان گفت: امسال ۱۲۷ هزار و ۱۲۶ نفر در بحث پیشگیری از اعتیاد تحت آموزش قرار گرفتند. 

وی همچنین به رصد  ۴۵۰۱ گروه و کانال‌ مجازی کشوری خبر داد و گفت: تعداد ۱۴۵ کانال فعال در ارتباط با مواد مخدر شناسایی و به استانهای مذکور جهت جلوگیری از فعالیتشان گزارش شده ایت.

حقوردیان از فعالیت یک کمپ دولتی با ظرفیت ۱۳۰ نفر و ۱۶ کمپ خصوصی ترک اعتیاد تحت نظارت بهزیستی در استان فعال است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشف پلیس موادمخدر تریاک کشف مواد مخدر سرهنگ تریاک قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۹۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ابراهیمی اظهار داشت: در پیگیری‌های اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد یک قاچاقچی مواد افیونی قصد دارد از طریق یک دستگاه کامیون حامل تره بار، محموله مواد مخدر را از یک استان جنوبی به قزوین منتقل کند، بنابراین بررسی موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی استان به محور مواصلاتی مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودروها، کامیون موصوف با بار خیار، پیاز و گوجه فرنگی را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: با انتقال خودرو به یگان و در نتیجه بازرسی از آن، ۱۰۱ کیلو گرم تریاک در قالب ۱۱ بسته کشف و راننده دستگیر شد.

ابراهیمی در پایان با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر یکی از اولویت‌های مأموریتی پلیس است، از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر، موضوع را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6081428

دیگر خبرها

  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف ۱۹۰ کیلوگرم تریاک در فسا
  • بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • افزایش ۲ برابری سرانه ورزشی آذربایجان‌غربی در دولت سیزدهم
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • اعتبارات مبارزه با مواد مخدر در خوزستان افزایش یابد
  • ضرورت افزایش اعتبار برای مبارزه بامواد مخدر
  • بالگرد‌ها به کمک شناسایی کشت و توزیع مواد مخدر می‌آیند