Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های انتخابی المپیک بوکس قاره آسیا در چین، به دلیل شیوع یک نوع ویروس جدید و کشنده تا اطلاع ثانوی لغو شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از ABS، رقابت‌های بوکس انتخابی المپیک ۲۰۲۰ قاره آسیا، قرار بود ماه آینده به میزبانی شهر ووهان در کشور چین برگزار شود که به دلیل شیوع یک نوع ویروس کشنده در چین، مسئولان برگزاری مسابقات این رقابت‌ها را تا اطلاع ثانوی لغو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان برگزاری مسابقات اعلام کرده‌اند که برای حفظ سلامتی شرکت کنندگان، این مسابقات را از شهر ووهان به مرکز چین انتقال خواهند داد چرا که شهر ووهان مرکز شیوع این بیماری تشخیص داده شده است. خبر مرگ ۹ نفر به دلیل این ویروس تایید و وضعیت چندین نفر دیگر نیز وخیم گزارش شده است.

فعلا زمان و شهر جدید برای برگزاری این مسابقات معرفی نشده است که کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کرده به زودی این اطلاعات را در اختیار کشورهای شرکت کننده قرار می‌دهد. 

به گزارش ایسنا، تیم ملی بوکس ایران نیز قرار است برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو در این مسابقات شرکت کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بوكس ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۹۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌های آرام انتخابی المپیک؛ آقامیرزایی برنز گرفت، پنجمی کانو دونفره ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک امروز جمعه در توکیو ژاپن در حال پیگیری است.    تیم قایق رانی آب‌های آرام با ۶ ورزشکار و ۴ مربی در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک حضور دارد.   علی آقامیرزایی در فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از هنگ‌کنگ، قزاقستان، کره، عراق، ازبکستان، قرقزستان، سنگاپور و تایلند با زمان ۳۹.۰۵۳ ثانیه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و به مدال برنز ۲۰۰ متر کایاک دست یافت. در این رقابت نمایندگان کره و ازبکستان اول و دوم شدند.   عادل مجللی و کیا اسکندانی در فینال کانوی ۵۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از فیلیپین، ژاپن، تایلند، ازبکستان، قزاقستان، هند، چین‌تایپه و کره با زمان ۱:۴۹.۰۷۶ دقیقه به عنوان قایق پنجم از خط عبور کردند. در این رقابت نمایندگان قزاقستان، ژاپن و ازبکستان اول تا سوم شدند.   گفتنی است شرایط جوی و آب‌هوایی پیست مسابقات، امروز باد شدید است.   در ادامه رقابت‌ها ملی پوشان کشورمان به مصاف رقیبان خود می‌روند.

دیگر خبرها

  • آب‌های آرام انتخابی المپیک؛ آقامیرزایی برنز گرفت، پنجمی کانو دونفره ایران
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳۰ فروردین
  • مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود مستقیم کانوی ۲نفره مردان به فینال
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان
  • عزیمت قایقران و مربی مازندرانی به انتخابی المپیک
  • معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک
  • تیراندازی انتخابی المپیک؛ نوروزیان ششم شد
  • تیراندازی انتخابی المپیک| نوروزیان ششم شد
  • اعزام تیم تیراندازی اهداف پروازی به مسابقات انتخابی المپیک