Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@12:42:11 GMT

«جواد شیخ‌اکبری» دبیر شورای معارف سیما شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۹۴۹۵

«جواد شیخ‌اکبری» دبیر شورای معارف سیما شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ با حکم معاون سیمای رسانه ملی، جواد شیخ‌اکبری به سمت «دبیر شورای معارف سیما» منصوب شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، مرتضی میرباقری، معاون سیما در حکمی «جواد شیخ‌اکبری» را به سمت دبیر شورای معارف سیما منصوب کرد.

در حکم معاون سیما خطاب به شیخ‌اکبری آمده است: به برخی وظایف شورا، از جمله حفظ و ارتقای مرجعیت سیما در حوزه فرهنگ و معارف قرآنی و اسلامی با بهره‌مندی از علما، روحانیت معظم و کارشناسان زبده معارفی و رسانه‌ای، برنامه‌ریزی منسجم، فعال و هدفمند برای حضور سخنرانان، کارشناسان مذهبی و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و ارتباط با اماکن متبرکه تأکید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین، پیشنهاد اولویت‌های محتوایی برنامه‌ها در مناسبت‌های مذهبی، هماهنگ با سیاست‌های ابلاغی معاونت سیما و پیشنهاد ایده‌های نو و خلاقانه به برنامه‌های معارفی و عمق‌بخشی به آن‌ها ذیل گفتمان ایمان روشن‌بینانه از دیگر وظایف شورا بوده که در این حکم مورد توجه قرار گرفته است.

یادآور می‌شود، جواد شیخ‌اکبری هم‌اکنون مدیریت شبکه قرآن و معارف سیما را نیز برعهده دارد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی جواد شیخ اکبری دبیر شورای معارف سیما قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۹۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه های ایران منصوب شد

معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی عرفاتی را به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب کرد.

به‌گزارش روابط‌عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات، فرشاد مهدی‌پور در حکم مهدی عرفاتی آورده است: «نظر به تعهد و تجربه ارزشمند جناب‌عالی در عرصه رسانه، به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب می‌شوید».

معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات در این حکم تصریح کرده است: «امید است با استعانت از خداوند متعال و با بهره‌مندی از نظرات استادان و کارشناسان مجرب حوزه رسانه و علوم ارتباطات و ایجاد ساز و کار مناسب در دبیرخانه این جشنواره برای گردآوری، داوری و انتخاب آثار برگزیده با رویکرد حرفه‌ای و کارشناسی بر اساس ماده (2) قانون مطبوعات و تقویت مرجعیت رسانه‌های کشور و نقش‌آفرینی و حضور موثر آن‌ها در مواجهه با جنگ شناختی و ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید».

بر اساس این گزارش، مهدی عرفاتی با بیش از ۲۰ سال فعالیت حرفه‌ای رسانه‌ای، سال گذشته نیز دبیری بیست و یکمین جشنواره رسانه‌های ایران را بر عهده داشته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • «مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی»
  • تشریح برنامه کاری احمدیان در روسیه
  • گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • تقدیر از عوامل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه های ایران منصوب شد
  • دبیر پانزدهمین دوره جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی:بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود 
  • برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها همراه با پیوست اقتصادی باشد