Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیروز رجایی روز چهارشنبه با بیان این مطلب به خبرنگاران افزود: ارائه آموزش کمک های اولیه و آموزش همگانی آمادگی در برابر مخاطرات به منظور ارتقای سطح آگاهی بانوان در برابر حوادث احتمالی انجام می شود.
وی اظهار داشت: آموزش‌های مربوط به کمک‌های اولیه و چگونگی مواجهه با حوادث هنگام وقوع آن یکی از مهمترین آموزش‌هاست که می‌تواند در حفظ سلامت افراد اهمیت قابل توجهی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: دوره آموزشی کمک های اولیه ۲۲ ساعت و آمادگی در برابر مخاطرات نیز هشت ساعت برای بانوان علاقه مند شاغل در شرکت گاز، برق منطقه ای، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، بخشداری ها، فرمانداری ها، انتقال خون، دانشگاه پیام نور و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارائه و در پایان مانورهای پناه گیری و تخلیه اضطراری نیز برگزار شده است.
رجایی خاطرنشان کرد: گسترش این آموزش ها در سطح استان ادامه دارد و برای شرکت کنندگانی که دوره های آموزشی را با موفقیت گذرانده اند گواهینامه ارائه شده است.
وی ادامه داد: علاوه بر بهره مندی ۲۵۰ نفر از بانوان شاغل در دستگاه های اجرایی از آموزش کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات، برای عموم شهروندان در سطح شهرها و روستاها ۳۰۰ دروه آموزشی برگزارشده است.
معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در ۹ ماهه گذشته از سالجاری برای ۶۰ دستگاه دولتی ۹۰ دروه آموزشی با یکهزار و ۳۳ فراگیر دروه آموزشی کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات برگزار شده است.
رجایی اضافه کرد: علاوه بر این ۶۵ دوره از این آموزش ها نیز برای یکهزار و ۴۱۹ نفر در سطح روستاهای استان برگزار شده است.
وی یادآوری کرد: در ۹ ماهه گذشته از سالجاری ۲۳ دوره آموزش کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات نیز برای ۹۸۴ فراگیر در مساجد استان برگزار شده است.

برچسب‌ها آموزش زنجان سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آموزش زنجان سازمان امداد و نجات هلال احمر آموزش زنجان سازمان امداد و نجات هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۹۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ بانوان ورزشکار زنجانی، برای اولین بار جواز حضور در المپیک پاریس را در قایق دو نفره کسب کردند.

مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ در چونگجو کره جنوبی در حال برگزاری است که مهسا جاور و زینب نوروزی در روئینگ دو نفره سبک وزن بانوان در فینال دوم شدند و با کسب مدال نقره برای اولین بار جواز حضور در المپیک پاریس را در قایق دو نفره کسب کردند.

تیم قایقرانی روئینگ ایران با ۳ ورزشکار در بخش بانوان و یک ورزشکار در بخش آقایان در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ حضور دارد که مهسا جاور و زینب نوروزی دو نماینده زنجانی در روئینگ دونفره سبک‌وزن بانوان در فینال، در رقابت با حریفانی از تایلند، ویتنام، ژاپن، ازبکستان و اندونزی با زمان ۷:۰۴.۷۸ دقیقه به عنوان قایق دوم از خط عبور کردند و با کسب مدال نقره برای اولین بار جواز حضور در المپیک پاریس را در قایق دونفره کسب کردند.

کار نمایندگان روئینگ ایران در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه به کسب دو سهمیه به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان
  • اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ۱۴۰۳
  • بهره مندی مردم سفید دشت از فیبر نوری
  • آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی
  • بی‌تفاوتی در برابر جنایات صهیونیست‌ها با اسلام ناب سازگاری ندارد
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی
  • بهره‌مندی از ظرفیت مدارس جهت پیشگیری از بیماری‌ها
  • ارائه آموزش‌های امدادی به ۲۵ هزار البرزی