Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@22:29:24 GMT

۹ وقف جدید با نیات قرآنی در استان سمنان به ثبت رسید

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۹۶۵۲

۹ وقف جدید با نیات قرآنی در استان سمنان به ثبت رسید

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام روح‌الله عرفانی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره اوقاف سمنان بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۹ وقف جدید با نیات قرآنی در استان به ثبت رسیده است، ابراز داشت: ارزش ریالی کل این موقوفات بالغ‌بر ۱۵ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

وی بابیان اینکه این موقوفات در شهرهای سمنان، دامغان، شاهرود، بسطام و میامی به ثبت رسیدند، افزود: از این تعداد سه موقوفه را اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآنی در امامزاده علی بن جعفر (ع) سمنان شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس امور قرآنی اوقاف استان سمنان بابیان اینکه سه واقف خیراندیش نیز در شهرستان میامی هستند، ابراز داشت: این افراد موقوفاتی را با نیت اجرای برنامه‌های قرآنی در محل مجتمع خدماتی رفاهی و زائرسرای حضرت علی‌اکبر (ع) کلاته اسد به ثبت رساندند.

عرفانی بابیان اینکه در دامغان نیز فرد خیری موقوفه‌ای با نیت تأمین تجهیزات لازم برای مراکز امور قرآنی زیر نظر اوقاف ایجاد کرده است، تصریح کرد: موقوفه‌ای با نیت اجرای برنامه‌های قرآنی با صلاحدید متولی توسط یکی از واقفان خیراندیش در شهر بسطام به ثبت رسید.

وی با اشاره به اینکه یک موقوفه قرآنی هم در شاهرود ایجادشده است، افزود: واقف خیراندیش شاهرودی نیز نیت موقوفه خود را تأمین هزینه‌های جاری و فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی مسجد قلعه حاجی شاهرود قرار داده است.

کد خبر 4832536

منبع: مهر

کلیدواژه: اوقاف و وقف ثبت وقف جدید قرآن بارش برف تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان بوشهر شهرکرد ایلام قاسم سلیمانی دهه فجر قزوین گرگان خطبه های نماز جمعه سردار سلیمانی انتخابات 98 بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۹۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۲ هزار دانش آموز قشمی در طرح قرآنی مسطورا

حسین رنجبر گلشواری مدیرآموزش و پرورش شهرستان قشم گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۲ هزار و ۲۴۱ دانش آموز  قشمی در طرح ملی قرآنی مسطورا شرکت کرده‌اند.

 

 وی افزود: طرح ملی مستورا با هدف ترویج فرهنگ حفظ قرآن کریم در بین جامعه، دانش‌آموزان و فرهنگیان در حال برگزاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۲ هزار دانش آموز قشمی در طرح قرآنی مسطورا
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • تحویل اسناد مالکیت حدنگاری ۵ تالاب و بزرگترین موقوفه کشور
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند
  • نمایشگاه دستاورد‌های وقف برپا می‌شود
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۸ مواد فروش دستگیر شدند
  • خبر‌هایی از اجرای طرح قرآنی بشرا در شاهرود
  • ۸۰ درصد از اراضی موقوفه تثبیت و مستند سازی شده است
  • نشست جامعه قرآنی با استاندار مازندران