Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با بیان اینکه در گردنه‌ها و محورهای مواصلاتی استان با مه‌گرفتگی شدید و کولاک روبه‌رو هستیم، گفت: با همت راهداران و پاک سازی جاده‌ها، محورهای مواصلاتی استان باز است. ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

حمید پرورشی خرم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، از برف، کولاک و مه گرفتگی شدید در جاده‌ها، گردنه‌ها و محورهای مواصلاتی استان همدان خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی استان نمک پاشی شده و باز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در تمامی محورهای استان، شامل تمام محورهای شهرستان بهار، کبودراهنگ، محور تهران همدان، ملایر، نهاوند و تویسرکان شاهد بارش برف، کولاک و مه گرفتگی شدید هستیم، افزود: در حال حاضر 34 راهدارخانه استان در حال آماده باش بوده و به صورت مرتب محورهای مواصلاتی استان را بررسی می‌کنند.

مسدود شدن تونل امیرکبیر در پی بارش شب گذشته/ بارش‌ 20 میلی‌متری در ساعتبارش برف در محورهای مواصلاتی کوهدشت؛ عملیات برف‌روبی در حال انجام استآغاز بارش برف در محورهای پلدختر؛جاده پلدختر-خرم‌آباد فقط برای تردد خودروهای محلی باز است

 

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با بیان اینکه در گردنه‌های استان همدان با مه‌گرفتگی شدید و در صورا ادامه یافتن بارش شها با لغزندگی جاده‌ها روبه‌رو هستیم، ابراز کرد: این مسیرها نیز مانند دیگر محورهای مواصلاتی استان باز هستند اما  لازم است رانندگان پیش از حرکت ضمن اطلاع یافتن از وضعیت راه‌ها، برای استفاده از این مسیرها با سرعت پایین رانندگی کنند.

وی بیان کرد: در حال حاضر 520 راهدار به همراه 260 دستگاه ماشین آلات ویژه برف و نمک پاشی در دو شیفت کاری آمادگی دارند در صورت بارش برف، جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان را پاک کرده و به هم وطنان عزیز امدادرسانی کنند.

پرورشی خرم با اعلام اینکه تا این لحظه انسدادی در محورهای مواصلاتی و جاده‌های استان همدان به‌وجود نیامده است، ابراز کرد: برف‌روبی جاده‌ها بر اساس اولویت‌بندی ابتدا از راه‌های شریانی آغاز شده و سپس در مسیرهای اصلی، غیرشریانی و روستایی ادامه می‌یابد.

وی با تاکید براینکه بازرسی از راه‌های مواصلاتی و جاده‌های استان ادامه دارد، گفت: از مردم می‌خواهیم در صورت سفر، حتما تجهیزات زمستانی و وسایل گرمایشی را به همراه داشته و از پر بودن باک خودروی خود مطمئن باشند.

انتهای پیام/742/ز

R41405/P/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۹۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سیلاب به بخشی از شهر زرند/قطع برق و آبگرفتگی معابر

به گزارش خبرنگار مهر، فعالیت سامانه بارشی جدید در استان کرمان و بارندگی‌های چند ساعت گذشته باعث جاری شدن سیلاب و وارد آمدن خسارت به برخی از زیرساخت‌ها همانند تخریب شبکه آب شرب مناطق روستایی در منطقه جلگه شور زرند شده است.

در شهر زرند نیز بارش شدید باران که از ساعت ۱۰ صبح سه شنبه شروع شده و باعث آب گرفتگی معابر و خیابان‌ها شده است.

در حال حاضر برق شهر زرند به دلیل بارش شدید باران قطع شده و تردد خودروها به دلیل آب گرفتگی معابر به سختی صورت می‌گیرد.

جلوگیری از ورود آب رودخانه‌های فصلی به شهر زرند ضروری است این در حالیست که مطابق با فیلمهایی که در شبکه اجتماعی منتشر می‌شود آب یکی از رودخانه‌های فصلی در حال ورود به شهر زرند است.

کد خبر 6086414

دیگر خبرها

  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه / سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • ورود سیلاب به بخشی از شهر زرند/قطع برق و آبگرفتگی معابر
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه