Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@14:54:48 GMT

امشب تهران برفی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۹۷۷۳

امشب تهران برفی می‌شود

مدیرکل هواشناسی استان تهران هوای امشب در سطح استان را برفی دانست و گفت: بیشترین کاهش دما برای مناطق شمالی استان خواهد بود.

مجتبی جلالی مدیرکل هواشناسی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره وضعیت آب و هوایی آخر هفته استان اظهار کرد: اکثر نواحی استان تهران در آخر هفته جاری برفی می‌شود.

وی در ادامه افزود: با توجه به ورود سامانه بارشی، امشب در سطح استان تهران بارش برف خواهیم داشت که شدت برف از امشب تا فردا صبح همراه با مه پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان تهران به کاهش دما در استان اشاره و مطرح کرد: از بعدازظهر فردا به‌تدریج با عبور سامانه بارشی، کاهش ابرناکی و افزایش وزش باد پیش‌بینی می‌شود که با افت دما در نیمه شمالی و ارتفاعات همراه خواهد بود.

جلالی در همین رابطه خاطرنشان کرد: کاهش دما برای تهران و شهرهای جنوبی تا ۳ درجه و برای مناطق شمالی شامل لواسانات، فیروزکوه ، دماوند وآبعلی از جمعه تا اواسط هفته آینده کاهش ۴ تا ۸ درجه و حداقل دما از منفی 10 تا منفی ۱۵ درجه خواهد رسید.

انتهای پیام/پ/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان تهران دما تهران هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۹۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای استان بوشهر گرم‌تر می‌شود

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی امروز در برخی ساعات وزش باد و احتمال نفوذ گرد و خاک فرامنطقه ای در مناطق شمالی استان پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: به سبب افزایش نسبی سرعت وزش باد شمال غربی در سواحل جنوبی و فراساحل شمالی و مرکزی استان، دریا در این نواحی در ساعاتی از ظهر و بعد از ظهر امروز به نسبت متلاطم خواهد بود.

وی گفت: طی روز چهارشنبه، در ارتفاعات شرقی و جنوب شرقی استان امکان رشد ابر و ناپایداری موقت به صورت وزش تندباد لحظه‌ای و بارش پراکنده باران مورد انتظار است.

محمدی اضافه کرد: از روز جمعه نیز دمای هوا افزایش محسوس خواهد داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: آسمان غالباً صاف همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: جهت وزش باد غالباً جنوب غربی تا شمال غربی، با سرعت ۱۰ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در سواحل جنوبی و فراساحل مرکزی و شمالی استان در ساعاتی از روز ۱۴ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی ۳۰ تا ۹۰ و در فراساحل تا ۱۲۰ سانتیمتر، در سواحل و فراساحل جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر و از امشب ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی متر خواهد بود.

کد خبر 6086225

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی در استان مرکزی تا صبح چهارشنبه فعال است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • هوای استان بوشهر گرم‌تر می‌شود
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گیلان
  • استقرار هوای خنک تا چهارشنبه در گیلان
  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو
  • باران مهمان آسمان خراسان شمالی است/ کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا
  • آماده‌باش و هشدار؛ پیش‌بینی بارش شدید باران در ۲۸ استان
  • پیش بینی هواشناسی؛ تداوم رگبار و رعدوبرق در کشور/ کاهش دما در نوار شمالی
  • اودگارد: بعد از هفته سخت، صدرنشینی بهترین اتفاق است