Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@22:02:17 GMT

علی امیری رسما مدیرعامل باشگاه نساجی شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۹۹۰۱

علی امیری رسما مدیرعامل باشگاه نساجی شد

خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران امروز (چهارشنبه) به اعضای تیم معرفی شد. تاریخ انتشار: 13:56 - 02 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۸۹۳۷۸

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، پیش از ظهر امروز (چهارشنبه)، رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی مازندران و شرکت هواپیمایی وارش، علیرضا اسدی، علی امیری و حمیدرضا بایندوریان اعضای هیئت مدیره باشگاه نساجی در تمرین تیم حضور پیدا کردند و از سوی حدادیان، علی امیری رسما به‌ عنوان مدیرعامل باشگاه نساجی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدادیان در جمع اعضای تیم ضمن تشکر از فرهاد صنیعی‌فر مالک پیشین باشگاه اظهار داشت: نیم‌فصل دوم چشم مازندران به نساجی است و باید همه بجنگیم تا رتبه بهتری در جدول کسب کنیم. هواداران بزرگترین سرمایه ما هستند، با شما زندگی می‌کنند و زندگی بسیاری از آنها به ساق‌های شما دوخته است.

مالک باشگاه نساجی مازندران گفت: باید همه چیز باشگاه باید بر اساس اصول حرفه‌ای باشد. ما مشکلات بیرون زمین را حل می‌کنیم تا شما درون زمین با خاطری جمع، کارتان را انجام دهید.

حدادیان خطاب به مدیرعامل باشگاه گفت: تقدیر ویژه‌ای باید از رضا دهقانی و علی شجاعی دو نماینده این باشگاه در تیم امید به‌عمل آورید.

حامد شیری کاپیتان نساجی هم به نمایندگی از همه بازیکنان ضمن تشکر از مسئولان باشگاه خطاب به آنها خاطرنشان کرد: قدردانی می‌کنیم از شما که همه تلاش‌تان را انجام می‌دهید تا ما بدون دغدغه به تمرینات‌مان بپردازیم.

بیشتر بخوانید: رد پیشنهاد تیم فنلاندی از سوی میرزازاد؛ «نیما» در نساجی می‌ماند + عکس

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نساجی نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۹۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب هجومی نساجی مقابل تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران که به‌خاطر شکست سنگین روز گذشته صنعت نفت آبادان از قعر جدول لیگ برتر یک پله بالا آمد و در رتبه پانزدهم قرار گرفت، امروز در بازی خانگی برابر تراکتور تبریز سعی در کسب پیروزی و نزدیک کردن فاصله امتیازی با فولاد و استقلال خوزستان دارد.

لوآن پولی، امیرحسین سام‌دلیری، امیرمحمد هوشمند، امیرمهدی جان‌ملکی، سعید غلامعلی‌بیگی، حسین زامهران، سعید آقایی، منصور باقری، سید محمدرضا حسینی، محمدرضا عباسی و محمد عباس‌زاده 11 بازیکنی هستند که ترکیب اولیه نساجی مازندران را در دیدار مقابل تراکتور تشکیل می‌دهند.

نساجی مازندران در مسابقه امروز مقابل تراکتور محمود قائدرحمتی و سید محمداحسان حسینی را به علت آسیب دیدگی و وحید محمدزاده، صابر حردانی و محمدرضا آزادی را به علت چهار اخطاره بودن و محرومیت در فهرست نفراتش ندارد تا جابه‌جایی زیادی در ترکیب این تیم برابر تراکتور به وجود بیاید.

نساجی مازندران که هفته گذشته توانست یک امتیاز در ورزشگاه نقش جهان از سپاهان بگیرد، امید زیادی دارد در مسابقه با تراکتور هم موفق کار کند و برابر تیمی که پاکو خمس را در اختیار ندارد، به برتری برسد.

گفتنی است، دیدار تیم‌های نساجی مازندران و تراکتور از ساعت 16:30 امروز در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر آغاز می‌شود که علی صفایی قضاوت آن را برعهده دارد.

دیگر خبرها

  • سکوت تراکتوری‌ها پس از شکست
  • ببینید | نساجی مازندران - تراکتور
  • تساوی نساجی و تراکتور در ۴۵ دقیقه نخست
  • ترکیب هجومی نساجی مقابل تراکتور
  • امید به بازگشت روز‌های خوب نساجی 
  • غایب بزرگ مقابل تراکتور: یک گلزن
  • سالگرد درگذشت دست‌نشان با حضور کادرفنی نساجی
  • محرومیت مهاجم آشنا مقابل تراکتور
  • بازگشت نساجی به خانه برای دیدار حساس با تراکتور
  • اعلام داور بازی نساجی با تراکتور