Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر لیلا واثقی در جمع هنرمندان که در سالن اجتماعات فرمانداری با هدف هم اندیشی برگزار شد، گفت: مشکلات هنرمندان در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مطرح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ فرماندارشهرستان قدس با اشاره به این موضوع که شما نیز در تولید فرهنگ و هنر نقش دارید خاطرنشان کرد: ستاد تسهیل شهرستان علاوه بر حمایت از تولید کنندگان و صنایع از هنرمندان نیز به عنوان تولیدکنندگان فرهنگ حمایت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود:دانشمندان، عصر چهارم دوره زندگی بشر را عصرصنعت هنر نامیده اند که فعالیت و حضور در این عرصه برای هنرمندان مفید واقع خواهد شد.

لیلا واثقی تصریح کرد: حلقه مفقودی هنرمندان شهرستان بازار مخاطب است که به نوعی هر کدام از آنان با این چالش روبرو هستند و می توان در ستاد تسهیل از این دست مشکلات را نیزهموار کرد.

مقام عالی دولت در شهرستان با اشاره به این موضوع که امروز در اقتصاد کشور مردم دچار مصرف زدگی شده اند عنوان کرد: هنرمندان به عنوان نقش آفرینان فرهنگ می توانند در نهادینه کردن الگوی مصرف و کمک به اقتصاد کشور موثر باشند.

فرماندار شهرستان قدس در ادامه افزود: قطعا تشکیل پنجره واحد ستاد تسهیل با حضور کارگروه هنرمندان، می تواند هر آنچه اصحاب هنر و قلم خواهان هستند پیگیری و حل نماید.

وی در پایان از رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خواستار شد تا با تشکیل کارگروه های هنری در شهرستان در میان هنرمندان استعدادیابی صورت گیرد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دولت سالن اجتماعات فرماندار شهرستان مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۹۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ستاد و کارگروه‌ تخصصی مدیریت بحران زیر بخش‌های کشاورزی

به گزارش خبرگزاری مهر، نبی‌الله رشنو، مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت جهاد کشاورزی گفت: اتفاقات طبیعی از قبیل؛ سیل، زلزله و… قدمتی به بلندای عمر پیدایش هستی دارد اما آنچه که امروز از این اتفاقات طبیعی به شکل بلایا رخ می‌دهد، اغلب به علت دستکاری مخرب انسان در محیط زیست است.

وی مدیریت بحران را فرا دستگاهی دانست و افزود: بخش بزرگی از مدیریت بحران در کشور ما به همکاری و هماهنگی فرا دستگاهی از جمله؛ وزارت کشور، سازمان مدیریت بحران و هلال‌احمر وابسته است که باید در پیشگیری، مقابله و بازیابی با یکدیگر به صورت هماهنگ عمل کنند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران وزارت جهاد کشاورزی در این رابطه ادامه داد: برای هماهنگی دستگاه‌های مختلف اجرایی در مدیریت بحران، روش‌نامه‌هایی متناسب با بحران ایجاد شده طراحی و ابلاغ شده است که در مواقع ضروری هر دستگاه ضمن تعامل با دیگر بخش‌ها، مأموریت تخصصی خود را در هر یک از مراحل پیشگیری، مقابله و بازآفرینی به صورت مؤثر و در لحظه ایفا کند.

رشنو با اشاره به توسعه و پیشرفت دانش مقابله با بحران گفت: در سال‌های اخیر نگاه جوامع به مخاطرات و بلایای طبیعی متفاوت از گذشته شده و انتظارات مردم و مسئولان از مجموعه مدیریت بحران، به ویژه در مرحله پیشگیری فراتر رفته است.

مدیرکل دفتر بحران و پدافند غیرعامل وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به سیل جنوب استان سیستان و بلوچستان به عنوان نمونه اظهار کرد: در اقدام پیشگیرانه تمرکز بر روی آبخیزداری و آبخوان‌داری برای مهار سیلاب است که در این سال‌ها سرعت بیشتری گرفته است، در فاز مقابله ضمن امداد رسانی و اسکان موقت، شرایط زیست در منطقه برای اهالی تأمین می‌شود و در فاز سوم، بازیابی و بازآفرینی در قالب کمک‌های بودجه‌ای و تسهیلات مکمل در منطقه بحران زده اجرا می‌شود.

وی جبران خسارات، پرداخت دیون و مطالبات در حوزه‌های طبیعی به بهره‌برداران، پوشش بیمه‌ای امهال تسهیلات و دیگر کمک‌ها برای بازیابی و بازسازی را از اقدامات در مراحل بعد از بحران برشمرد.

نبی‌الله رشنو هماهنگی‌های بین دستگاهی در مدیریت بحران را مهم دانست و گفت: هماهنگی با وزارت کشور، سازمان مدیریت بحران، هلال‌احمر، سازمان برنامه و بودجه، دفتر توسعه روستایی ریاست‌جمهوری و سازمان هواشناسی در حوادث اخیر و رفتارهای پیشگیرانه و ساختارمند و اطلاع‌رسانی قبل از حادثه؛ خسارات جانی و مالی حوادث اخیر را به کمترین میزان کاهش داد.

وی تصریح کرد: بر اساس این تجارب در سال جدید، دفتر مدیریت بحران، تشکیل ستاد بحران وزارت را در برنامه اصلی خود قرار داده است، در پدافند غیرعامل هم ضمن هماهنگی با سازمان، کمیته مربوطه فعال و کارگروه‌های تخصصی در سرمازدگی، سیل، آفات و دیگر آسیب‌های حوزه کشاورزی تشکیل می‌شود.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت جهاد کشاورزی در پایان پوشش گسترده چتر بیمه کشاورزی را یکی از راهکارهای اصلی مدیریت بحران در بازیابی دانست و بهره‌وری آن را منوط به فرهنگ‌سازی مناسب و اقناع کشاورزان برای اولویت دهی به بیمه محصولات و کار و پیشه کشاورزی ارزیابی کرد.

کد خبر 6063336

دیگر خبرها

  • پیگیری مطالبات و دغدغه‌های عوامل دفتر خبر بافق
  • جهش در تولیدات فرهنگی و هنری از سوی هنرمندان
  • تقویت و تمرکز استان یزد بر تولید و رفع موانع تولید
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل
  • کارگروه پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  • تشکیل ستاد و کارگروه‌ تخصصی مدیریت بحران زیر بخش‌های کشاورزی
  • تقویت بنیه فرهنگی در شهرستان‌های لرستان
  • تعیین مسئول ویژه پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان اردبیل ضرورت دارد
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی