Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیلیان ام باپه گفت تحت تاثیر مارکو وراتی قرار دارد و دنباله روی راه کریستیانو رونالدو است.

طرفداری- کیلیان ام باپه، ستاره 21 ساله فوتبال دنیا که در فصل 20-2019 عملکرد بسیار خوبی در پاری سن ژرمن داشته، مصاحبه‌ای با گاتزتا دلو اسپورت انجام داد و ابتدا درباره مارکو وراتی، هم‌تیمی ایتالیایی خود صحبت کرد:

مارکو یک پدیده است و این برای همه مسئله آشکاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از وقتی که در پاری سن ژرمن هستم، وراتی بازیکنی بوده که بیش از همه مرا تحت تاثیر قرار داده است. وراتی بازیکنی بسیار عالی است که حضور او سرمایه‌ای مهم برای پاری سن ژرمن به شمار می‌رود.

ام باپه درباره کریستیانو رونالدو و زین الدین زیدان، دو الگوی دوران کودکی خود گفت:

اگر فرانسوی باشید، قطعا با داستان افسانه‌ای زیدان رشد می‌کنید و بزرگ می‌شوید. الگوی دیگر من کریستیانو رونالدو است که به اندازه کافی خوش‌شانس هستم تا بتوانم در حال حاضر با او رقابت کنم. 

مهاجم جوان تیم ملی فرانسه درباره این که آیا بیشتر از رونالدو الهام می‌گیرد یا مسی، افزود:

همین حالا برای این که دوران فوتبالی مشابه مسی داشته باشم، دیر شده است چون اگر می‌خواستم مثل مسی باشم باید در موناکو می‌ماندم. با تمام احترام نسبت به مسی، من از دوران فوتبالی کریستیانو رونالدو الهام گرفته‌ام.

وی درخصوص یوونتوس، یکی از مدعیان این فصل لیگ قهرمانان اروپا که رونالدو را هم در اختیار دارد، اظهار کرد:

یوونتوس امسال نیز مثل سال‌های گذشته در کنار سایر مدعیان، مدعی قهرمانی در اروپا است و مائوریتزیو ساری، فوتبال زیبایی ارائه می‌دهد. یوونتوس در سال‌های اخیر که به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید، چیزی برای رقم زدن تفاوت‌ها کم داشت اما آن‌ها با داشتن رونالدو، این عامل را هم در اختیار دارند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۰۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس خبر لا گاتزتا دلو اسپورت، یوونتوس باید ۱۹.۵ میلیون یورویی را که از زمان حضور رونالدو در باشگاه به او بدهکار است بپردازد.

این مبلغ به ماجرای تعویق پرداخت‌های ماهانه در دوران کرونا و قرنطینه برمی‌گردد. جایی که بیانکونری به دلیل مشکلات مالی پرداخت حقوق بازیکنانش را به تعویق انداخت و مدتی بعد دستمزدها را پرداخت کرد.

آن دستمزدهای معوقه هرگز به رونالدو پرداخت نشدند و او بابت این موضوع در اواخر سال ۲۰۲۳ از یوونتوس شکایت کرد. باشگاه ایتالیایی معتقد بود که در زمان جدایی رونالدو، دو طرف توافق کرده‌اند که این مبلغ بخشیده شود.

رونالدو جان شهاتا، امانوئل گواستالا و فابیو یودیکا را به عنوان وکیل در اختیار داشت و آنها در کسب پیروزی در این پرونده به نفع بازیکن فعلی النصر نقش کلیدی داشتند. گزارش شده است که یوونتوس هرگز بودجه‌ای برای پولی که باید در این مورد بپردازد در نظر نگرفته است زیرا اساساً انتظار پیروزی را داشتند.

پائولو دیبالا قبلا از یووه به دلیل دریافت نکردن پول در این پرونده شکایت کرده بود و رونالدو تنها بازیکنی نیست که به این سرنوشت دچار شده است.

دیگر خبرها

  • کاسمیرو: کیلیان ام باپه هم مثل کریستیانو رونالدو بوی گل می‌دهد
  • امباپه در زمین درست مثل رونالدو است
  • پلی به گذشته - برتری 4-2 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با هت تریک کریستیانو رونالدو (2017/4/18) / فیلم
  • پلی به گذشته؛ هت تریک کریستیانو رونالدو مقابل بایرن مونیخ با دو گل مشکوک به آفساید (2017) / فیلم
  • آخرین گل کریستیانو رونالدو در سانتیاگو برنابئو در لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو (18 آوریل، 2018) / فیلم
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • عملکرد درخشان کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا در فصل 2011/12 / فیلم
  • واکنش دوپهلوی ام‌باپه به پیروزی پاریس برابر بارسا
  • ام باپه: تصمیم من در مورد جدایی از پاری سن ژرمن عوض نمی‌شود