Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز آشتی روسیه در سوریه از آمادگی گروه‌های تروریستی برای آغاز چندین عملیات‌ با خودروهای بمب‌گذاری شده در جنوب استان ادلب خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، یوری بورینکوف، رئیس مرکز آشتی روسیه در سوریه (حمیمیم) تاکید کرد: مرکز حمیمیم از برخی منابع بومی و ساکنان شهرهای استان ادلب نقل کرد که تعدادی گروه‌های مسلح در این استان برای آغاز چندین عملیات‌ با خودروهای بمب‌گذاری شده آماده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بورینکوف گفت: در این راستا این گروه‌های تروریستی چهار دستگاه خودروی بمب‌گذاری شده را به شهر معرة النعمان در جنوب ادلب منتقل و برای حمله آماده کردند.

رئیس حمیمیم در ادامه از دو حمله روز دوشنبه گروه‌های مسلح به پایگاه‌های نیروهای دولت سوریه خبر داد.

وی افزود: ساعت ۱۴:۳۰ یک گروه تروریستی شامل ۵۰ عنصر مسلح پس از حملات شدید راکتی، با حمایت هفت دستگاه خودروی شاسی بلند مجهز به مسلسل به شهرک جرجناز در ادلب یورش بردند که این حمله دفع شده و تروریست‌ها به نقاط خود بازگشتند.

بورینکوف در ادامه گفت: ساعت ۱۵:۳۰ گروهی مسلح که تعداد آنها به حدود ۶۰ تن می‌رسید، با حمایت ۱۰ دستگاه خودروی مجهز به مسلسل‌های سنگین به پایگاه‌های نیروهای دولت سوریه یورش بردند که این حمله نیز با آتش توپخانه خنثی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ادلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۰۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری/حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها /چند نفر به هلاکت رسیدند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که ایرنا روایت کرده، غروب امروز طی عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.

طی این عملیات موفق ۲ تروریست به هلاکت رسیدند.

جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌گردد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899605

دیگر خبرها

  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • تصاویر حمله پهپادی به تروریست‌ها اطراف زاهدان
  • حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسید
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان
  • فوری/حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها /چند نفر به هلاکت رسیدند؟
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • رئیسی: اشغالگر باید به فوریت اخراج، محاکمه و مجازات شود/ رئیس جمهور سریلانکا: ما حمله به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کردیم
  • شرایط منطقه بعد از حمله سپاه به اسرائیل به روایت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح