Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بازی‌های شروع نیم‌فصل دوم استقلال سخت و دربی را پیش‌رو دارد اما به تیم مجیدی خوش‌بین هستم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کیانوش رحمتی در ارتباط با وضعیت پیش‌روی استقلال با هدایت فرهاد مجیدی در نیم‌فصل دوم لیگ برتر اظهار داشت:

بازی اول نیم‌فصل دوم استقلال سخت است، آن‌ها نیم‌فصل را باید در اهواز مقابل تیم قدرتمند فولاد که با جواد نکونام خوب نتیجه گرفته، بازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجیدی در دیدار دوم هم باید به مصاف نفت مسجد سلیمانی برود که سخت می‌بازد و دیدار سوم هم که دربی است.

وی در ادامه در خصوص بازی دربی تصریح کرد:

دربی هم برای استقلال سخت است، چون یحیی گل‌محمدی روی نیمکت پرسپولیس تجربه خوبی دارد. استقلال در جام حذفی هم باید به مصاف سپاهان برود و اگر در آسیا حاضر شوند هم دیدار پلی‌آف با الکویت را پیش‌رو دارند. این مسیر سخت را بگذارید در کنار اینکه کادر فنی زمان زیادی برای کار با تیم نداشته است و می‌بینیم که کار استقلال چقدر دشوار است.

پیشکسوت باشگاه استقلال پیرامون نقاط قوت تیم مجیدی افزود:

در سوی دیگر، اما باید این را هم ببینیم که استقلال در این فصل بسیار پرمهره است و فرهاد مجیدی هم کلاس‌های مربیگری را گذرانده و دانش کافی را دارد. من به این تیم خوش‌بین هستم، مجیدی سرمایه استقلال است و به نظر من یک مربی بزرگ دیگر برای این باشگاه متولد خواهد شد.

رحمتی در مورد آنچه که استقلال در مقطع زمانی کنونی نیاز دارد گفت:

مهمترین چیزی که استقلال در حال حاضر نیاز دارد، آرامش است. امیدوارم هواداران این تیم را حمایت کنند تا بتواند نتیجه بگیرد.

وی در پایان درباره پیش‌بینی خود از شرایط استقلال با هدایت مجیدی در نیم‌فصل دوم لیگ نوزدهم خاطرنشان کرد:

مجیدی محبوب هواداران است، با بازیکنان رابطه خوبی دارد و در دو سال و نیم گذشته هم دوره‌های مربیگری را گذرانده و فکر می‌کنم استقلال با او موفق می‌شود.

میزان

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رحمتی فرهاد مجیدی استقلال مجیدی اخبار استقلال استقلال رحمتی فرهاد مجیدی کیانوش رحمتی مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۰۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!

به گزارش "ورزش سه"، العین امشب به دنبال تاریخ سازی است و امیدوار است تا در جهنم کینگدام آرنا، موفق از زمین خارج شود. تیم اماراتی توانست بازی رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را 4 بر 2 برنده شود و امشب نیز بازی برگشت برگزار خواهد شد، جایی که سرمربی سابق استقلال برای نماینده امارات آرزوی موفقیت کرده است.

فرهاد مجیدی تنها ایرانی است که توانسته است در زمان برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با فرمت کنونی به قهرمانی برسد. اسطوره محبوب استقلالی ها که به عنوان بازیکن قرضی برای العین بازی می کرد، نقش مهمی در قهرمانی این تیم داشت.

در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2003، العین در بازی رفت برابر دالیان چین 4 بر 2 به پیروزی رسید و مسابقه برگشت نیز دقیقا همین نتیجه و به سود تیم چینی تکرار شد تا اینکه فرهاد مجیدی در لحظات پایانی مسابقه و با یک شوت از پشت محوطه جریمه، بازی را چهار بر سه کرد تا نماینده امارات به لطف گل زده در خانه حریف، راهی بازی فینال شود.

العین با پیروزی برابر نماینده تایلند در بازی فینال، قهرمان مسابقات شد و مجیدی نیز با پرچم ایران، در جشن قهرمانی شرکت کرد. حالا سرمربی سابق استقلال و اتحاد کلباء، با انتشار ویدیویی از لحظه گلی که برابر دالیان به ثمر رسانده، برای تیم العین در بازی امشب برابر الهلال آرزوی موفقیت کرده است.

دیگر خبرها

  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • یک استقلالی میهمان افتخاری فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!