Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@05:09:00 GMT

احراز صلاحیت یک داوطلب مجلس خبرگان در فارس

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۰۲۶۴

احراز صلاحیت یک داوطلب مجلس خبرگان در فارس

محمدرضا امیری چهارشنبه در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: ۳۷ داوطلب برای انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری در استان فارس ثبت نام کردند.
رییس حوزه انتخابیه شیراز بیان کرد: ۱۲ نفر از این داوطلبان در فرمانداری شیراز ثبت نام و مابقی در ستاد مستقر در وزارت کشور و قم نام نویسی کرده اند.
وی ادامه داد: دو نفر از این داوطلبین در روزهای گذشته در فرمانداری شیراز انصراف خود را اعلام کرده اند و مابقی از وزارت کشور این کار را انجام داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیری اضافه کرد: در مجموع ۱۴ نفر از این افراد تا زمان بررسی احراز صلاحیت ها باقی مانده اند و مابقی که ۲۳نفر می شود انصراف داده اند.
فرماندار شیراز اظهار داشت: از این ۱۴ نفر صلاحیت یک نفر تایید شده است.
امیری از گفتن نام تنها داوطلب تایید صلاحیت شده استان فارس خودداری کرد.

فارس در مجلس خبرگان، پنج کرسی نمایندگی دارد که انتخابات میاندوره ای برای جایگزینی مرحوم آیت الله اسدالله ایمانی در این استان برگزار خواهد شد. 

برای این منظور باید حداقل ۲ نفر داوطلب نمایندگی مجلس خبرگان در فارس باشند. 

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز دوم اسفند ماه ۹۸ برگزار می‌شود.

برچسب‌ها شورای نگهبان مجلس خبرگان رهبری فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای نگهبان مجلس خبرگان رهبری فارس شورای نگهبان مجلس خبرگان رهبری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۰۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، یوسف ملک‌زاد جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس مطلع شدند قاچاقچیان در شیراز اقدام به تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر می‌کنند.
وی افزود: موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفته و با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل نگه‌داری آن در یکی از محله‌های شیراز شناسایی شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از یک منزل، ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر را از نوع حشیش ، کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور سراسری در جهرم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • شرکت هزار و ۵۰۰ داوطلب آباده‌ای در آزمون سراسری
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز
  • حکم دو رهبر پای متمم قانون اساسی ایران
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • بررسی وضعیت آزاد راه شیراز اصفهان
  • افشای ۸۵ای کردن طرح دیگر در مجلس انقلابی | تندروها دنبال بررسی محرمانه چه چیزی بودند؟