Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@02:06:51 GMT

قسمت بیست و دوم مانکن و برملا شدن راز پدر کتی

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۰۳۴۳

قسمت بیست و دوم مانکن و برملا شدن راز پدر کتی

فرارو- قسمت بیست و دوم سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی و نویسندگی بابک کایدان، دوشنبه ۳۰ دی ماه ۱۳۹۸ وارد شبکه‌ی نمایش خانگی شد.   برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت بیست و دوم سریال مانکن اینجا کلیک کنید
در قسمت بیست و دوم مانکن سلمان بعد از تعقیب کتایون به دور از چشم او به خانه‌ی پدرش می‌رود و با عمویش مواجه و از زنده بودنش با خبر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اضافه شدن کتی به آن ها، سلمان راز عمویش را که سال‌ها در سینه نگه داشته بود بر ملا می‌سازد و مشخص می‌شود که در گذشته سلمان هم کتی را دوست داشته و این عمویش بوده که مانع رسیدن آن‌ها به هم شده است و در تمام این سال‌ها نفرت و کدورتی که در دل کتی بوده علتی جز پدر خودش نداشته است.
سلمان: من فکر می‌کنم سهم هر کسی از عشق یه چیزه. بسته به ظرفیتشون حالا یه عده‌ای زود عاشق می‌شن و به وصل می‌رسن و عشق می‌ره جزء خاطرشون. یه عده‌ای هم نه. تو درد عاشق موندن و رنجش می‌مونن. اغلب آدما زود به زود عاشق می‌شن، اما کمن اونایی که تا ته تهش می‌مونن. اینجور آدما همه چی براشون یه شکل دیگه ست. قلب و روحشون خالی از کینه و کدورته، چون پره محبتن. اصلا من فکر می‌کنم آدمای عاشق موحد ترن.
سلمان راز عمویش را آشکار می‌کند و کتی را با تصمیم برای ادامه دادن یا ندادن این نفرت تنها می‌گذارد. اما در طرفی دیگر کاوه و همتا که از ارزش مدارکی که از خانه‌ی اخگر ربوده اند با خبر می‌شوند در میان این مدارک به سندی می‌رسند که به نام همتا است و درست روز قبل از اینکه با پدر و مادرش دچار حادثه شوند و پدرش را از دست بدهد به نام او خورده است.
در این قسمت بخش زیادی ازعلت‌های انگیزه‌ی کتی برای مقابله اش با کاوه و خانواده اش آشکار می‌شود. در چند قسمت پایانی باید در انتظار رو در رویی‌های نهایی اخگر با همتا و همچنین کتی با کاوه باشیم؛ که آیا ممکن است دل کتی به رحم آید و از خیر بدهی کاوه بگذرد و از او جدا شود؟!
از طرفی دیگر نیز باید دید که ماجرای معدن نمک همتا و مدارک اخگر به کجا ختم می‌شود. اخگر که زخم خورده‌ی آسیب دیدن همسرش است هنوز اقدامی بر علیه کاوه و همتا و ژیلا انجام نداده است و حالا مدارک ارزشمند و به خصوص سند همتا نیز در دست آن هاست و اخگر چیزی برای از دست دادن ندارد و برای بدست آوردن دوباره‌ی آن‌ها هر کاری خواهد کرد.
مانکن در این قسمت و در این قسمت‌های پایانی همان روند گذشته‌ی خود را طی می‌کند، داستانی که نو آوری خاصی در آن نیست و پرداختی متوسط به آن که در شرایط امروز شبکه‌ی نمایش خانگی سبب می‌شود که از سایر رقبایش بهتر و موجه‌تر به نظر برسد. از این رو و با در نظر گرفتن این شرایط مانکن آبرو مندانه قسمت‌های پایانی اش را سپری می‌کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سریال مانکن شبکه نمایش خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۰۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار درستکار به کادرفنی تیم ملی برگشت

به گزارش "ورزش سه"، محسن کاوه که در ماههای اخیر در میان دستیاران خود تغییراتی را داشته، بعد از استعفای ناگهانی احسان لشگری قبل از اعزام به مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا، بار دیگر از احسان امینی برای حضور در کادرفنی دعوت به عمل آورده است. 

مهدی تقوی، احسان امینی، رضا افضلی، اباذر اسلامی و مهدی قاسمی‌جو مربیانی هستند که در کنار محسن کاوه به اردوی جدید تیم ملی کشتی آزاد دعوت شده اند. در این میان نام احسان امینی به عنوان مربی جدید و احتمالا جایگزین احسان لشگری دیده می شود.

البته این مربی کرمانشاهی که در دوران حضور پژمان درستکار در کادرفنی حضور داشت، در ابتدای حضور محسن کاوه ادامه حضور در کادرفنی را نپذیرفت و از شرکت در اردو انصراف داد. با این حال به نظر می رسد با هماهنگی محسن کاوه و فدراسیون کشتی امینی این بار برای بازگشت به اردو آماده است.

دیگر خبرها

  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • اعتراف به قتل قدیمی در بزم شبانه
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • افزایش ۲۰ درصدی کشف تخلفات اضافه بار در استان بوشهر
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیرمجاز در غرب تهران
  • اعتـراف به قتل قدیمی در بـزم شبـانه
  • راز مرگ پسر ۲۲ ساله گمشده برملا شد
  • دستیار درستکار به کادرفنی تیم ملی برگشت
  • رسانه آمریکایی ماهیت مسیح علینژاد را برملا کرد + تصاویر