Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@17:19:06 GMT

11 بقعه متبرکه سبزوار؛ میزبان سوگواره «یاس نبوی»

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۰۳۷۸

11 بقعه متبرکه سبزوار؛ میزبان سوگواره «یاس نبوی»

کانون خبرنگاران نبأ ــ ویژه‌برنامه سوگواره «یاس نبوی» به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در 11 بقعه متبرکه سبزوار برگزار می‌شود.

روح‌الله صادقی سرشت، مسئول فرهنگی، اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ گفت: بقاع متبرکه امامزاده شعیب(ع)، امامزاده یحیی(ع)، معصوم‌زادگان(ع) خسروجرد، امامزاده حسن(ع) کوشک، ابورفاعه(ع)، امامزاده ابراهیم(ع) نوده انقلاب، امامزاده حسن(ع) آزادمنجیر، امامزاده حسن(ع) نزل‌آباد، امامزاده یحیی بن زید(ع) ششتمد، ابوالقاسم(ع) بیونق و امامزاده جعفر بن موسی(ع) چاهک میزبان سوگواره «یاس نبوی» در ایام فاطمیه (س) دوم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور مبلغان بومی و اعزامی از قم در این دهه، اظهار کرد: همایش رهروان فاطمی در آستان مقدس امامزاده شعیب(ع)، برپایی ایستگاه صلواتی در بقاع مجری طرح، برنامه حرم تا حرم در روز شهادت بی‌بی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور دسته‌جات عزاداری و هیئت‌های مذهبی و مداحی میرداماد در بقعه متبرکه امامزاده شعیب(ع) از جمله برنامه‌های این دهه است.
اکرم‌سادات مهرآبادی انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: 11 بقعه متبرکه سبزوار سوگواره یاس نبوی ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۰۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، هادی حق‌بین گفت: این مجموعه ورزشی تا پایان سال تکمیل می‌شود.

وی افزود:مجموعه ورزشی امامزاده یحیی شامل ساختمانی ۲ طبقه با زیربنای ۳ هزارو ۷۰۰ مترمربع است.

وی گفت: عملیات اجرایی این طرح در زمینی به مساحت ۱۹۰۴ متر مربع آغاز شده که طبقه اول مجموعه شامل استخر و طبقه دوم بنا شامل سالنی برای ورزش‌های توپی خواهد بود.

به گفته مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، تجهیز کارگاه و ثبت سفارش آزمایشات جوش، پیچ و میلگرد انجام شده و اقداماتی از قبیل آرماتوربندی دیوار حائل ضلع شرقی، زنگ زدایی و اجرای پوشش ضد زنگ اسکلت ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • فال انبیا فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | فال پیامبران از حضرت شعیب تا حضرت خضر
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود