Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فرهنگی ــ اعضای شورای علمی راهبردی واحد مشاوره حرم مطهر بانوی کرامت برای نخستین بار طی نشستی با حضور مشاوران نهادهای مختلف دینی و حوزوی گردهم آمده‌اند.

به گزارش ایکنا از قم، نخستین نشست شورای علمی راهبردی واحد مشاوره حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) امروز دوم بهمن‌ماه، با حضور مشاوران نهادهای مختلف دینی و حوزوی در سالن جلسات ساختمان کریمه حرم مطهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این نشست با هدف ارتقای سطح کیفی مشاوره، آشنایی کارشناسان با راهکارهای نوین مشاوره، ارتقای ارائه خدمات مشاوره‌ای در عرصه‌های علمی ـ مهارتی و آشنایی کارشناسان با محتوا و متدهای جدید مشاوره برپا شد.
«ارائه مشاوره براساس مبانی و آموزه‌های اسلامی»، «ارائه خدمات مشاوره به صورت تفکیکی میان مراجعین برادر و خواهر» و «ارائه خدمات مشاوره به صورت شناختی و هدایتی» از سیاست‌های کلان شورای علمی راهبردی واحد مشاوره حرم کریمه اهل‌بیت(س) است.
شورای علمی راهبردی قرار است در قالب‌های «هیأت اندیشه‌ورز»، «هدایت و نظارت» و «توانمندسازی» فعالیت داشته باشد که وظیفه هیأت اندیشه‌ورز تبیین برنامه‌ها و سیاست‌های اجرایی واحد مشاوره و ایده‌پردازی است.
همچنین شورای علمی راهبردی در بخش هدایت و نظارت ضمن تبیین فرایند جذب و گزینش کارشناسان واحد مشاوره بر عملکرد کارشناسان نیز نظارت خواهد داشت و کار دیگر شورا برگزاری دوره های آموزشی و کارگاه‌ها و کارگروه‌های تخصصی است.
یادآور می‌شود، در حوزه روانشناسی و مشاوره نظام روانشناسی، مهم‌ترین موضوع این است که مردم به ضرورت و اهمیت مشاوره توجه کنند؛ هم‌چنانی که به ضرورت و اهمیت مراجعه به پزشک توجه می‌کنند و در امر تحصیل فرزندان، رفتارهای خانوادگی، مناسبات زن و شوهر با یکدیگر و بسیاری مشکلات دیگر به روانشناسان و مشاورانی مراجعه داشته باشند که قابل اعتماد هستند.
در نخستین نشست شورای علمی راهبردی واحد مشاوره حرم مطهر حضرت معصومه(س)، نظر بیشتر کارشناسان احداث و راه‌اندازی مرکز مشاوره‌ای غنی از سوی آستان مقدس در مرکز شهر بود تا افراد با توجه به عنایت بانوی کرامت بهتر و آسان‌تر به مرکز مراجعه و مشکلات خود را با مشاوران در میان بگذارند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قم خبرگزاری قرآن مشاوره دینی حرم حضرت معصومه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۰۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل بیش از هزار پرونده تخلف برای اصناف هرمزگان

عبدالرضا پیروی منش معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت هرمزگان گفت: از ۱۵ اسفند تاکنون با انجام چهار هزار بازرسی از واحد‌های صنفی هزار و ۵۰ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف تشکیل شده است.

وی افزود: هزار و ۵۳۶ عنوان تخلف در این بازرسی‌ها کشف شد.

اجرای طرح نظارت بر بازار توسط ۱۰۰ گروه بازرس دونفره از ۱۵ اسفند شروع شده است و تاپایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۷۰۰ کیلو چیپس تاریخ گذشته درآذربایجان غربی
  • حضور وزیر کشور در شورای راهبردی تصادفات استان قم
  • کشف بیش از ۹ تن گوشت و مرغ غیرقابل مصرف در قشم
  • بزرگترین سفره افطاری در حرم حضرت معصومه(س) + فیلم
  • ظریف: روسیه، ایران را برای مطامع خود فدای آمریکا می‌کند/ دچار خیالبافی هستیم/ لاوروف به روشنی یک موضوع را بازگو کرد
  • ظریف: روسیه، ایران را برای منافع خود فدای آمریکا می‌کند/ برخی می‌خواهند روس‌ستیزی و یا روس‌پرستی خود را ثابت کنند
  • تشکیل بیش از هزار پرونده تخلف برای اصناف هرمزگان
  • خروج جریان صدر از روند سیاسی عراق/ راهبردی برای بازگشتی دوباره
  • خروج جریان صدر از روند سیاسی عراق؛ راهبردی برای بازگشتی دوباره
  • اجرای چهار هزار بازرسی از واحد‌های صنفی هرمزگان