Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@20:10:56 GMT

وزش باد با سرعت ۵۰ کیلومتر در آبادان

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۰۴۰۶

وزش باد با سرعت ۵۰ کیلومتر در آبادان

علی تابع‌الحجه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود:پدیده وزش باد همراه با گرد و خاک در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر تا عصر امروز ادامه دارد و  در این مدت احتمال افزایش سرعت باد نیز وجود دارد.

وی از صیادان بخصوص شناورهای سبک خواست در رودخانه‌های بهمشنیر و اروندرود و شمال خیلج‌فارس با احتیاط تردد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
تابع‌الحجه به کاهش محسوس دما از روز جاری در منطقه اشاره کرد و افزود: بیشینه دمای آبادان در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹درجه سانتی‌گراد بود. 
وی بیشترین میزان رطوبت را ۷۶ و کمترین آن را ۳۴ درصد اعلام کرد و گفت: با توجه به سرعت باد در کشور عراق احتمال گرد و غبار در بعد از ظهر در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر وجود دارد. 

رئیس اداره هواشناسی آبادان همچنین گفت: پیش بینی می شود شهرهای آبادان و خرمشهر تا ساعاتی دیگر شاهد بارندگی باشند.  

مقدار بارش‌های ثبت شده در آبادان و خرمشهر از اول مهر تا ۲۶ آذر امسال ۲۳۰ میلی‌متر گزارش شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

برچسب‌ها توفان آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توفان آبادان توفان آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۰۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناسالم بودن هوای خرمشهر برای گروه‌های حساس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، طبق اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، براساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، وضعیت هوا در شهر خرمشهر با شاخص ۱۰۳ و هندیجان ۱۱۳ میکروگرم بر متر مکعب در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارند.
بر اساس این گزارش وضعیت هوای شهر‌های آبادان، اندیمشک، اهواز، سوسنگرد، شادگان، شوش، کارون، ماهشهر و مسجدسلیمان به علت نبود آلودگی، قابل قبول اعلام شده است.
همچنین وضعیت هوای ایذه، بهبهان، حمیدیه، دزفول، رامهرمز و شوشتر با شاخص زیر ۵۰ در وضعیت سالم و پاک قرار دارند.
براساس طبقه‌بندی پنجگانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی سی و یکم فروردین ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • رشد نم هوا در اروند
  • اوقات شرعی سی ام فروردین ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • افزایش ۳۷ درصدی احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی خراسان شمالی
  • وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت 50 درصد در سال جاری افزایش خواهد یافت
  • گران شدن کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی از شنبه؛ از ۱۶ تا ۴۵ درصد!
  • آماده بودن تعدادی از ماهواره‌ها برای پرتاب
  • آیا واقعاً می‌توانیم مانند فیلم‌ها روی قطار در حال حرکت بدویم؟
  • ناسالم بودن هوای خرمشهر برای گروه‌های حساس
  • نم نسبی ۴۹ درصدی در آبادان و خرمشهر