Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در پی شهادت عبدالحسین مجدمی‌مقدم، فرمانده بسیج دارخوین، پیامی صادر کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه ولیعصر (عج) خوزستان، در متن این پیام آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون                
شهادت هنر مردان خداست

بدین وسیله به اطلاع امت شهیدپرور خوزستان می‌رساند سروان پاسدار عبدالحسین مجدمی‌مقدم از پاسداران مجاهد و تلاشگر ناحیه مقاومت بسیج شادگان شب گذشته، یکم بهمن‌ماه به فیض شهادت نائل گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سپاه ولی عصر (عج) خوزستان ضمن تبریک و تسلیت شهادت این عزیز مجاهد به حضرت بقیه الله الاعظم ارواحناه فداء و نائب بر حقش امام خامنه‌ای و عموم مردم شهیدپرور خوزستان به ویژه خانواده مکرم آن مرحوم، از خداوند متعال علو درجات برای روح آن شهید بزرگوار و صبر جمیل برای بازماندگان مسئلت دارد.
ضمنا مراسم تشییع این شهید بزرگوار فردا، پنج‌شنبه، سوم بهمن ماه ۹۸ ساعت ۸:۳۰ صبح از حوزه مقاومت بسیج دارخوین تا سه راهی دارخوین، شادگان و آبادان و سپس ساعت ۱۰ صبح در شهرستان شادگان از حسینیه امام علی (ع) به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار می‌گردد."

به گزارش ایسنا، عبدالحسین مجدمی‌مقدم، شب گذشته (سه‌شنبه، یکم بهمن‌ماه) در حمله مسلحانه توسط دو فرد، با اسلحه کلاش و شلیک چهار گلوله، به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۰۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری اعضای یک باند سرقت با ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین زلقی در تشریح این خبر اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت از یک گاراژ ضایعاتی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۷ این فرماندهی با کار اطلاعاتیف اعضای باند چهار نفره سارقان در ارتباط با سرقت رخ داده را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی، در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز با اشاره به کشف دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه متهمان، بیان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۳ فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در خوزستان
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم
  • پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت نخستین فرمانده سپاه یزد
  • اسناد مالکیت ۵ تالاب استان خوزستان صادر شد
  • دیدار مدیرکل انتقال خون یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان 
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد