Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالمیر با یبان اینکه بسیج جامع پزشکی داعیه دار مدیریت بحران است در مورد خدمات در مناطق سیل زده جنوب کشورگفت: سپاه تهران بزرگ متولی امر بهداشت و درمان در این مناطق است و طبق درخواستی که از ما شد ۳ پزشک و ۲ پرستار به مناطق سیل زده اعزام شده اند.

عیسی مالمیر، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی دفاعی خبرگزاری شبستان در مورد خدمات پزشکی بسیج جامعه پزشکی تهران به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان گفت: سپاه تهران بزرگ متولی امر بهداشت و درمان در این مناطق است و تاکنون از بسیج جامعه پزشکی تهران سه پزشک و دو پرستار درخواست کرده اند که ما این اکیپ را به آنها معرفی کردیم اما اینکه این اکیپ در کجا قرار گرفته اند و چه خدماتی را ارایه داده اند، اطلاعی ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس بسیج جامعه پزشکی تهران افزود: ما صرفا در حوزه تامین نیروی انسانی کمک کردیم و این چیزی بود که از ما خواسته شد و بسیج جامعه پزشکی سیستان و بلوچستان از استان های همجوار کرمان و ... درخواست کمک کرده است.

 

وی ادامه داد: داعیه دار مدیریت بحران بسیج جامعه پزشکی کشور است و در این حوزه  نشست های علمی و تخصصی زیادی را در حوزه تخصصی بحران برگزار می کند و متناسب با این اقدامات علمی در حوزه اجرا نیز بسیج جامعه پزشکی ورود پیدا کرده است. کل مدیران بحران در سطح کشور از همکاران ما در حوزه بسیج جامعه پزشکی هستند که در حوزه سلامت، سیاستگزاری و تصمیم گیری ارایه خدمات می دهند.

 

رییس بسیج جامعه پزشکی تهران اظهار کرد: در حوزه بحران همکاری نزدیکی با سازمان اورژانس کشور داریم که هر گاه نیروی انسانی نیاز داشته باشند، ما را در جریان می گذارند اما آنچه ما به دنبال آن در حوزه مدیریت بحران هستیم ، موضوع هم افزایی و هماهنگی و ایجاد یک قرارگاه هماهنگی برای مدیریت بحران است که البته در IOC‌ وزارت بهداشت نیز یک صندلی به بسیج جامعه پزشکی اختصاص دارد.

 

وی گفت: آنچه از ما انتظار می رود و تخصص ما است، تامین نیروی انسانی پزشکی  در شرایط مورد نیاز کشور است و در حوزه لجستیک هیچ توانمندی ای نداریم؛ به همین جهت در حوزه تعامل و هم افزایی با حوزه ستاد اجرایی فرمان امام و موسسه تامین درمان بسیجیان تعاملاتی در بخش حوادث پیش آمده در کشور مانند سیل فروردین خوزستان، بوجود آمده است.

 

مالمیر با  بیان اینکه احداث درمانگاه های دندانپزشکی به صورت پرتابل داشته ایم ادامه داد: هر زمانی که نیاز باشد با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مکاتبه می کنیم و سازه های بیمارستانی سیار را که تحت عنوان احسان در رسانه ملی معرفی شده اند در مناطق محروم  و مورد نیاز دایر می کنیم.

 

رییس بسیج جامعه پزشکی تهران گفت: در حوزه سیستان و بلوچستان تاکنون فقط  از ما در تامین نیروی انسانی  درخواست شده است، البته پیشنهادی به سازمان بسیج داده ایم و مقرر شد تا کمک نقدی به استان سیستان و بلوچستان  ارایه شود تا به صورت اختصاصی یک سازه سیار بیمارستانی را برای استان های سیل زده تعریف کنیم که به محض محقق شدن اطلاعات آن را در اختیار رسانه قرار می دهیم.

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما فعالیت های مسجدی مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مساجد طرح ملی فهما رویداد ملی فهما مسجد پرستار سیل سیستان و بلوچستان اعزام پزشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۰۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: برنامه‌ها و مأموریت‌های قرارگاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در دو مرحله و با عنوان دو قرارگاه جهادی نوروزی و قرارگاه کوثر در امر محرومیت زدایی در مناطق محروم شهرستان در حال اجراست.   کرامتی افزود: ساخت واحد مسکونی برای محرومین، شاداب سازی و تعمیر مدارس مناطق محروم، استقرار گروه‌های جهادی پزشکی در مناطق محروم روستایی و توزیع بسته‌های معیشتی و ده‌ها برنامه عمرانی و فرهنگی و خدماتی از جمله دستاورد‌های گروه‌های جهادی در مناطق محروم شهرستان بوده که برخی اجرا شده و تعدادی هم در حال اجراست.   ستوان یکم پاسدار سعید تارویردی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید چمران تکاب نیز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: یک واحد مسکن محرومین در مساحتی به متراژ ۷۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان برای فردی نیازمند در حال ساخت است که ۵۰ درصد اعتبار آن از سوی سپاه و ۵۰ درصد بقیه نیز از سوی خیرین نیک اندیش شهرستان تأمین شده است    بسیجیان جهادگر در تکاب فی سبیل الله و در راه رضای حق تعالی امروز‌ها همزمان با ماه مبارک رمضان و با دهان روزه در تلاشند تا گره‌ای از مشکلات هموطنان خود را باز کنند.

دیگر خبرها

  • واکنش هاشمی، وزیر پیشین بهداشت به مرگ پرستو بخشی پزشک جوان: سکوت وزارت بهداشت مایه‌ شرمساری است/ چرا نظام پزشکی مماشات می‌کند؟ چرا همه ما مرده‌ایم؟ همه ما که با سکوتمان در عادی سازی این خودکشی‌ها کمک می‌کنیم
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران سیل سیستان و بلوچستان
  • تخصیص‌ ۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران سیل سیستان و بلوچستان
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص داده شد
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • اقدامات آبفا برای کنترل کیفیت آب مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • پنج هزار میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص یافت
  • نحوه جامعه‌پذیری و چگونگی پزشک شدن دانشجویان پزشکی
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است