Web Analytics Made Easy - Statcounter

چندی است که شایعاتی در مورد تغییر مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در رسانه های مکتوب و مجازی استان دست به دست می شود و حتی گفته شد جایگزین مدیرکل آموزش و پرورش نیز مشخص شد که یکی از روسای اداره آموزش و پرورش شهرستان های غرب مازندران بود. 

با پیگیری خبرنگار ایرنا صبح امروز چهارشنبه اداره روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران نسبت به این مسئله اعلان بی اطلاعی کرد اما اذعان داشتند که آنها نیز شایعات را شنیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حال اداره کل آموزش و پرورش مازندران در بیانیه ای اعلام کرد که اخبار ادعا شده در مورد تغییر مدیرکل شایعه ای بیش نبوده و صراحتا آن را تکذیب می کند.  

در این بیانیه آمده است که در روزهای اخیر، در کانال ها و فضاهای مجازی، خبرهای متعددی مبنی بر تغییر مدیرکل آموزش و پرورش مازندران منتشر و دست به دست می شود. در این خصوص به استحضار مردم شریف استان و به ویژه فرهنگیان و اولیای محترم، می رساند، این مطالب برگرفته از نگرش ها و سلیقه های شخصی است و صحت ندارد.

آموزش و پرورش مازندران اظهار داشت: «هدف اصحاب رسانه هایی را که این گونه خبرهای بی پایه و اساس منتشر می نمایند، بر ما مشخص نیست، اما سئوال این است که چرا باید دستگاه با عظمت آموزش و پرورش، این گونه دستخوش نگاه های شخصی گردد و با نشر ادعاهای بی پایه و اساس، فضای تعلیم و تربیت ملتهب شود.»

در این بیانیه آمده است: «آموزش و پرورش برای انجام رسالت خطیر خود، به آرامش نیاز دارد و به این دلیل که ذاتا نهادی اجتماعی است، باید به دور از هرگونه تنش و التهاب، و با حمایت گسترده مردم و مسئولان به کار خویش ادامه دهد. بی تردید آغازکنندگان این گونه رویدادهای خارج از عرف، ایجاد اختلال در روند مدیریت و دلسرد نمودن خادمان فرهنگ را وجهه همت خویش قرار داده اند که البته قابل توجیه و پسند جامعه اسلامی نخواهد بود.»

عسگری نیکزاد مدیرکل حال حاضر آموزش و پرورش مازندران اواخر سال ۹۶ بود که پس از بازنشستگی سیدعلی قاسمی رسما به این سمت منصوب و فعالیت خود را در این پست آغاز کرد.

برچسب‌ها مازندران وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مازندران وزارت آموزش و پرورش مازندران وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۰۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوسف نوری استاندار مازندران می‌شود

قرار است یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش به‌زودی به استانداری مازندران انتخاب شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش برای استانداری مازندران انتخاب می‌شود؛ انتصاب وی به این مسئولیت، نیازمند رأی اعتماد هیئت وزیران است.

به گزارش تسنیم، سید محمود حسینی‌پور از آبان 1400 مسئولیت استانداری مازندران را برعهده داشت که با حکم مخبر معاون اول رئیس‌جمهور به ریاست دبیرخانه دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی منصوب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • برگزاری نخستین تشکل معلم محور در فارس
  • استاندار جدید مازندران فردا معارفه می‌شود
  • آموزش و پرورش با سرعت در حال تغییر نسل است
  • آموزش و پرورش با سرعت درحال تغییر نسل است
  • برنامه‌های هفته معلم در کردستان مدرسه‌محور می‌شود
  • وزیر سابق آموزش و پرورش استاندار مازندران شد
  • یوسف نوری استاندار مازندران می‌شود
  • برگزاری آزمون‌های نهایی مازندران در ۲۲۶ حوزه امتحانی
  • انتصاب مدیرکل جدید آموزش و پرورش لرستان