Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید ابوالفضل پرپنچی با اشاره به کمک‌های مردم نوع دوست استان تهران برای هموطنان سیل زده در جنوب کشور بیان کرد: مردم نیک اندیش استان تهران ۴ میلیارد و ۱۴۳ میلیون ریال به صورت نقد و یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در قالب کالا کمک کرده‌اند.

وی با بیان اینکه کمک‌های مردم در سریع‌ترین زمان ممکن برای هموطنان مناطق سیل زده ارسال می‌شود، تصریح کرد: کمک‌های غیر نقدی مردم شامل فرش و زیرانداز، پتو، پوشاک و مواد غذایی است که برای هموطنان مناطق سیل زده ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل کمیته امداد استان تهران به روش‌های کمک به هموطنان سیل زده در جنوب کشور اشاره کرد و افزود: مردم خیر استان تهران می‌توانند با استفاده از شماره حساب بانک ملی به نام صندوق قرض الحسنه امداد ولایت ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه واریز ۸۸۰۴۰۲۰۷۴، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸، شماره‌گیری کد دستوری # ۵ * ۰۲۱* ۸۸۷۷*و یا تلفن ۷۳۵۵-۰۲۱ و درج عدد ۱۷ گزینه ۲ کمک‌های نقدی خود را برای هموطنان سیل زده جنوب کشور اختصاص دهند.

پرپنچی یادآور شد: علاوه بر روش‌های الکترونیکی تمامی ادارات کمیته امداد استان تهران و مراکز نیکوکاری، آماده دریافت کمک‌های نقدی و کالایی مردم خیر و نوع دوست استان هستند

کد خبر 4832585

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی سیل سیستان و بلوچستان شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شهر تهران دستگیری سارق سقوط هواپیمای اوکراینی محسن هاشمی مناطق سیل زده کشور بارش برف محسن حاجی میرزایی سازمان تامین اجتماعی امداد رسانی سیل سیستان و بلوچستان قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۰۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ تُن بادام قاچاق در جنوب تهران کشف شد

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از کشف ۱۱۰ کیسه ۴۵ کیلوگرمی حدود پنج تُن مغز بادام درختی چینی خبر داد و افزود: این بادام درختی‌ها محصول کشور چین و به طور قاچاق وارد کشور شده بودند.

وی در تشریح جزئیات کشف این میزان بادام درختی قاچاق گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأمورین این پلیس موفق به کشف انبار کالای قاچاق در محدوده شهرری نجم‌آباد شدند که بررسی‌ها و اقدامات اطلاعاتی تکمیلی مشخص کرد، مقادیری کالای خارجی در انباری در شهرری نجم‌آباد تخلیه و دپو شده که کالای خارجی از جنوبی کشور به این مکان منتقل و به بازار ارسال می‌شود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: مأمورین این پلیس به سرعت و پس از هماهنگی با مقام قضائی انبار مذکور را بازرسی کردند که مشخص شد این محل یک باب انبار کالای بازرگانی بوده که کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نشده و مشاهده شد مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع مغز بادام درختی در محل دپو که طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی مطابقتی با کالاهای مکشوفه نداشته است و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی است.

افشاری گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۲.۵ میلیارد تومان اعلام کرده‌اند، که در همین راستا پرونده قضائی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6080672

دیگر خبرها

  • توضیحات وزیر کشور در مورد آخرین وضعیت امداد رسانی به استان‌های درگیر سیل
  • خسارت ۱۸ هزار میلیارد ریالی سیل به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور
  • آخرین وضعیت سیل در جنوب کشور
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • (ویدیو) آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور
  • آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور | ۴۳ مسافر نجات یافتند | اعزام ۲۰ تیم واکنش سریع و امداد و نجات | ببینید
  • درآمد ۵میلیارد دلاری از صادرات خدمات فنی و مهندسی
  • ۵ تُن بادام قاچاق در جنوب تهران کشف شد