Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد تقی‌زاده با اشاره به همکاری استانداری تهران با شهرداری تهران برای جانمایی مکان‌های جدید برای آرامستان‌های تهران اظهار کرد: مسئله آرامستان‌ها در کارگروهی در شهرداری تهران در حال پیگیری است که البته در گذشته نیز این موضوع در طرح جامع مطرح شده بود که شهرداری تهران معتقد است که باید آرامستان جدید در اطراف تهران احداث شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی استانداری تهران خاطرنشان کرد: البته مشاوره طرح جامع تهران، این مسئله را بررسی کردند و در این زمینه مطالعاتی در حال انجام است و مکان‌هایی نیز برای احداث آرمستان‌های جدید در دستور کار قرار دارد که البته در این زمینه به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

تقی‌زاده ادامه داد: با توجه به اینکه محل آرامستان‌های جدید در غرب، شرق و شمال تهران در خارج از حریم شهر تهران است به همین دلیل این مکان‌ها باید به تأیید کارگروه زیربنایی استانداری تهران برسد.

وی گفت: هنوز فرآیند تأیید و تصویب محل آرامستان‌های جدید به کارگروه زیربنایی استانداری تهران نیامده است و در صورت ارسال در این زمینه تصمیم گیری می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آرامستان قبرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۰۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام پربازدیدترین مکان‌های تاریخی تهران در طی نوروز امسال

 براساس پایش انجام‌شده از آمار روزهای اول تا چهارم فروردین‌ماه در استان تهران، موزه‌ها و مجموعه ستادی، مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد با ۵۵ هزار و ۳۹ بازدیدکننده (تعداد ۲۴۶ هزار و ۳۵۸ بازدید)، مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان با ۳۶هزار و ۴۶۱ بازدیدکننده (تعداد ۲۱۲ هزار و ۴۳۵ بازدید) و مجموعه فرهنگی ‌تاریخی کاخ نیاوران با ۲۹ هزار و ۹۷۰ بازدیدکننده (تعداد ۱۱۸ هزار و ۱۹۵ بازدید) رتبه‌های اول تا سوم را کسب کرده‌اند.

موزه ملی ایران با ۸ هزار و ۶۵۲ بازدیدکننده (تعداد ۱۷ هزار و ۲۹۴ بازدید)، موزه آبگینه و سفالینه با ۱۷۸۰ بازدیدکننده، موزه فرش با ۷۵۳ بازدیدکننده و موزه رضا عباسی با ۳۰۸ بازدیدکننده در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همچنین اعلام کرد: در روز چهار فروردین‌ماه ۵۹۸ هزار و ۲۶۶ بلیت برای موزه‌ها، پایگاه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی تحت پوشش این وزارتخانه فروخته شده که این تعداد بلیت به ۱۳۴ هزار و ۹۶ بازدیدکننده اختصاص یافته است.

براساس اعلام قبلی این وزارتخانه، استان‌های فارس، اصفهان، تهران، خوزستان و خراسان رضوی تا کنون بیشترین میزان بازدید از آثار تاریخی را به خود اختصاص داده‌اند و مجموعه حافظیه، تخت جمشید و سعدآباد نیز پربازدیدترین مکان‌های تاریخی تا کنون اعلام شده‌اند.

دیگر خبرها

  • واکنش سخنگوی شهرداری به ادعای قطع درختان برای ساخت مسجد
  • احداث ۱۲۰۰ واحد مسکونی تا بهمن سال ۱۴۰۳ در شهرک جوانان
  • بازدید گردشگران نوروزی از کاخ گلستان + فیلم
  • زیرساخت‌های فرهنگی در احداث پارک‌ها مدنظر قرار گیرد
  • پارکینگ پارک ارم برچیده شد
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در جوار گلزار مطهر شهدای بهشت رضا(ع) مشهد
  • رفع خطر یکی از نقاط سیلابی شهر تهران
  • درخواست آغاز حرکت قطار عمرانی شهر قیامدشت در سال جدید به شورا رفت
  • اعلام پربازدیدترین مکان‌های تاریخی تهران در طی نوروز امسال
  • دوربین‌های نظارتی در بهشت زهرا(س) افزایش می‌یابد