Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشریه سان انگلیس مدعی شد که چندین نفر از بازیکنان تاتنهام نسبت به تاکتیک‌های منسوخ مورینیو و جلسات تمرینی پایین‌تر از سطح لیگ جزیره، معترض شده اند.

علاوه بر این، نگرانی‌هایی در خصوص نوع برخورد مورینیو با «تانگوی اندومبله» مطرح شده است؛ بازیکنی که با قرارداد رکوردشکن ۶۵ میلیون پوندی در تابستان به جمع تاتنهام ملحق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گزارش سان آمده است: بازیکنان ارشد تاتنهام معتقدند که تیم تحت هدایت مورینیو پسرفت داشته و تاکتیک توپ‌های بلند وی، پیشرفت آنان را متوقف کرده است. علاوه بر این، اندومبله خرید رکوردشکن باشگاه پس از آنکه به طور علنی هدف انتقاد مورینیو قرار گرفت و آمادگی بدنی وی زیر سوال رفت، شاید از دست برود.

تاتنهام در چهار بازی لیگ جزیره موفق به کسب پیروزی نشده است و با تیم چهارم جدول رده‌بندی ۹ امتیاز فاصله دارد.

مورینیو دست کم تا آوریل «هری کین» را نیز در اختیار نخواهد داشت؛ ستاره انگلیسی از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده و نیاز به جراحی دارد.

آیا خوزه مقصر ناکامی اخیر تاتنهام است؟

از زمانی که تاتنهام در خانه با علم به اینکه کسب پیروزی مقابل چلسی می‌تواند آنان را به جمع چهار تیم برتر رسانده و سهمیه لیگ قهرمانان را در دسترس آنان قرار دهد، به مصاف آبی‌های لندن رفتند، درست یک ماه می‌گذرد.

اما بعد از آن شکست ۲ بر صفر مقابل شاگردان «فرانک لمپارد»، اوضاع کمی تلخ شد و مصدومیت کین نمک روی زخم اسپرز بود اما به سختی می‌توان این دوره را فاجعه بارترین برهه آنان دانست. در واقع، بعد از پایان سال ۲۰۱۸ و صرف نظر از یورش تاتنهام به فینال لیگ قهرمانان اروپا، آنها روزهای چندان خوبی را ندیده اند و شکی نیست که آنها تحت هدایت مورینیو به هیچ عنوان بدتر از روزهای پایانی حضور «مائوریتسیو پوچتینو» نبوده‌اند.

آیا اسپرز نیاز به تغییر سرمربی داشت؟

شاید نه اما این اتفاق افتاده و با توجه به اینکه اوضاع با حضور مورینیو آنقدرها اسفناک نیست، شاید بهتر باشد که به مرد پرتغالی کمی فرصت بدهند و از وی حمایت کنند؛ هر چه نباشد او مورینیو است و برای دیدن اعلامیه ترحیم دوباره وی (کنایه از اخراج از منچستریونایتد) خیلی زود است.

برچسب‌ها مائوریتسیو پوچتینو خوزه مورینیو هری کین لیگ قهرمانان اروپا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مائوریتسیو پوچتینو خوزه مورینیو هری کین لیگ قهرمانان اروپا مائوریتسیو پوچتینو خوزه مورینیو هری کین لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۰۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظره زیبا و بهاری دریاچه گهر+ فیلم

 دریاچه گهر با طبیعت بکر خود و آن آب زلال و شفافش، هر گردشگری را جذب خود می‌کند؛ به‌خصوص که یکی از بهترین مکان‌ها برای صید قزل‌آلا به حساب می‌آید. اگر هم به کوهنوردی علاقه‌مند هستید، امکان صعود به قله‌های اشترانکوه در اطراف دریاچه نیز وجود دارد که می‌تواند گزینه‌ای عالی برای شما باشد تا با یک تیر دو نشان بزنید و هم از دریاچه دیدن کنید و هم یک کوهنوردی مفصل داشته باشید. از آنجا که این سفر یک نوع طبیعت‌گردی محسوب می‌شود، باید در کنار تجهیزاتی مثل لباس گرم، غذای کافی، کفش مناسب و... آمادگی بدنی چهار تا پنج ساعت پیاده‌روی را نیز داشته باشید و سفرتان را حداقل برای سه روز برنامه‌ریزی کنید تا دو روز را به رفت‌وبرگشت و رفع خستگی و یک روز را به گردش اختصاص دهید.

دریاچه گهر که به‌عنوان نگین اشترانکوه و زاگرس شناخته می‌شود، به‌خاطر نداشتن راه ماشین‌رو، تا حد زیادی بکر و دست‌نخورده باقی مانده است و به‌خصوص در فصل بهار و تابستان، طبیعتی بسیار دیدنی دارد. این دریاچه به‌لطف وجود درختان تنومند بید، انواع بوته‌ها، گل‌های زیبا و... مثل یک پارک طبیعی حیرت‌انگیز است که هر طبیعت‌گردی برای دیدن آن وسوسه می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 / عکس
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • تعرض به زنان به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
  • آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد | مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت
  • دیدن «مست عشق» را به دیگران پیشنهاد کنید / از کار با «حسن فتحی» لذت بردم
  • منظره زیبا و بهاری دریاچه گهر+ فیلم
  • فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏
  • بعد از دیدن این تصویر نظرتان درباره بید عوض می شود!
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • مراسم ترحیم مادر همسر متکی برگزار شد