Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-18@18:13:03 GMT

«پاستاریونی» راهی بلغارستان شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۰۸۳۵

«پاستاریونی» راهی بلغارستان شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمای «پاستاریونی» در بخش اصلی دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم صوفیامنار بلغارستان که از ۱۴ تا ۴۰ ژانویه (۲۴ دی تا ۱۰ بهمن) در این کشور برگزار می‌شود، روی پرده رفته است.

این فیلم پیش از این در جشنواره فیلم‌های آسیایی بارسلونا نیز به نمایش گذاشته شد. «پاستاریونی»، فیلمی خانوادگی کودکانه با بازی سام درخشانی و بهاره رهنما است که توسط سهیل موفق ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم، داستان غذاهاست. فیلم با بریانی اصفهانی‌ها شروع می‌شود و هوشان وقتی رستوران پدرش در تهران را ورشکسته می‌بیند، قصد می‌کند که یک بریانی را به‌جای رستوران فست فود پدرش در تهران باز کند؛ رستورانی که به دلیل یک رقیب بسیار قدرتمند و مجلل در آن گوشه خیابان، پاستاداپیتزا، رونق خود را از دست داده است.»

سام درخشانی، بهاره رهنما، گوهر خیراندیش، محمد نادری، کمند امیرسلیمانی، مهتاب ثروتی، امید روحانی، حمیدرضا فلاحی، مهدی باقربیگی، محمد شاکری و سامیار محمدی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

۵۷۲۴۵ کد خبر 1344844

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سام درخشانی بلغارستان بهاره رهنما جشنواره های سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۰۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری بهاره کردستان را فرا می‌گیرد

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کردستان گفت: از فردا تا روز دوشنبه به تناوب شرایط برای رخداد بارش‌های رگباری و بهاره در سطح استان کردستان فراهم است.

علی پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کردستان با اشاره به صدور هشدار سطح زرد هواشناسی، اظهار کرد: از فردا تا روز دوشنبه به تناوب شرایط برای رخداد بارش‌های رگباری و بهاره در سطح استان کردستان فراهم است.

وی افزود: اوج فعالیت سامانه بارشی برای روزهای یکشنبه و دوشنبه پیش‌بینی شده است که شدت و مقدار بارش در روزهای جمعه و شنبه بیشتر محدود به نیمه شرقی و ارتفاعات استان است.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کردستان با اشاره به اینکه بارش‌ها در روزهای یکشنبه و دوشنبه همه نقاط استان را در برمی‌گیرد، خاطرنشان کرد: ماهیت بارش‌های بهاره اغلب رگباری، کوتاه مدت و به صورت نقطه‌ای خواهد بود.

پناهی از جمله مخاطرات احتمالی این سامانه را صاعقه، آبگرفتگی موقت معابر داخل شهری، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، امکان ریزش کوه، رانش زمین در مناطق مستعد و بارش تگرگ عنوان کرد.

کد خبر 745765

دیگر خبرها

  • آغاز بارش های رگباری بهاره از فردا
  • بارش‌های رگباری بهاره کردستان را فرا می‌گیرد
  • افشاگری بهاره رهنما از شایعات ازدواج مجددش
  • ارتش با ۴۸ هزار شهید کارنامه درخشانی در حراست از ایران دارد
  • نیروهای سپاه پیروزی درخشانی برای جبهه حق رقم زدند
  • لایو جنجالی بهاره رهنما از کالیفرنیا درباره شوهر کردنش
  • (ویدئو) افشاگری بهاره رهنما درباره ازدواج سومش؛ لایو جنجالی خانم بازیگر در کالیفرنیا
  • آغاز کوچ بهاره عشایر شهرستان پیشوا
  • ببینید | افشاگری بهاره رهنما درباره ازدواج سومش؛ لایو جنجالی خانم بازیگر در کالیفرنیا
  • کشت بهاره در ۳۵۰ هکتار از اراضی دهکهنه روگر