Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@15:28:22 GMT

فیلم/ آخرین وضعیت جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۰۸۴۶

وزیر راه: جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی در ایران خوانده می‌شود/ این کار در دست بررسی است و آماده سازی سخت‌افزار و نرم‌افزار آن در حال انجام است.

دریافت 21 MB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی هواپیما سقوط هواپیما هواپیمای اوکراینی اوکراین جلسه هیئت دولت جعبه سیاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۰۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد

 به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از رویترز، شرکت فناوری هوآوی در چین از یک برند نرم‌افزاری جدید برای رانندگی هوشمند رونمایی کرد تا جدیدترین دستاورد خود را برای تبدیل شدن به بازیگر اصلی در صنعت خودروهای الکتریکی به رخ بکشد.

جین یوژی (Jin Yuzhi)، مدیرعامل واحد خودروی هوشمند در هوآوی گفت نام تجاری این خودرو «کیان کان» (Qiankun) است و در عین خودران بودن، صندلی راننده دارد و مجهز به سیستم صوتی تحت فرمان راننده است.

جین گفت: «امسال رانندگی هوشمند برای نخستین بار در حد انبوه و گسترده تجاری‌سازی خواهد شد و تعداد خودرو‌های مجهز به سیستم خودران هوآوی در جاده‌ها تا پایان سال به بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه خواهد رسید.»

هوآوی در نوامبر گذشته اعلام کرده بود این واحد به یک شرکت جدید تبدیل می‌شود که فناوری‌ها و منابع اصلی واحد را دریافت می‌کند و از شرکای خود مانند خودروسازی چانگان (Changan) نیز دعوت به سرمایه‌گذای کرده است.

جین گفت، همچنین تاکنون از هفت مدل خودروی برقی با مشارکت خودروسازان چینی رونمایی کرده است که فروش خوبی داشتند.

این ایجاد تنوع در مدل خودرو‌های برقی در بحبوحه تشدید جنگ قیمت در بازار خودرو‌های جهان آغاز است چرا که این بازار با کاهش سرعت فروش و عمیق‌تر شدن نگرانی‌های مربوط به ظرفیت مازاد دست‌وپنجه نرم می‌کند و بیش از ۴۰ برند برای جلب‌توجه مصرف‌کننده با یکدیگر در حال رقابت هستند.

انتهای پیام/

نازنین احسانی طباطبایی

دیگر خبرها

  • توزیع تخم نوغان در ۹ شهرستان گیلان از شنبه
  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • تولید نوشت‌افزار ایرانی با کاغذ ایرانی
  • تا وقتی جت هست چرا ماشین خارجی؟ / وضعیت بازار خودرو عجیب شد
  • روز «میلاد صدا» در جعبه جادویی رادیو
  • هشدار بزرگ لهستان درباره حمله نظامی روسیه به همسایگان/وضعیت وخیمی در انتظار اوکراین است
  • بلومبرگ: نیروهای اوکراینی به نقطه شکست می‌رسند
  • مسعود فروتن: فکر می کردم صداهایی که از جعبه رادیو می شنوم صدای آدم کوچک هاست! +فیلم
  • رمزگشایی ازجعبه سیاه چهره‌ها
  • خاطره مسعود فروتن از چگونگی ورود افراد به جعبه رادیو + فیلم