Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوشان تیراندازی با کمان ایران در طول دو هفته حضور خود در جزیره کیش، تمرینات آماده سازی شان را پشت سر خواهند گذاشت.

به گزارش  خبرگزاری برنا در‌هرمزگان، تیم ملی بزرگسالان بانوان و آقایان تیراندازی با کمان در بخش ریکرو که خود را برای حضور در مسابقات پیش روی این رشته آماده می کنند، اردوی آماده سازی شان را طی روزهای 3 تا 17 بهمن در سایت تخصصی تیراندازی با کمان جزیره کیش برگزار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای این اردو از سوی مجید میررحیمی سرمربی تیم ملی آقایان و زهرا دهقان مربی تیم بانوان نفرات زیر به اردوی آماده سازی دعوت شده اند و قرار است تمرینات خود را در دو نوبت صبح و بعدازظهر پیگیری کنند. نفرات دعوت شده به شرح زیر هستند:

پارمیدا قاسمی، محمد صادق کبودانی از استان تهران- نیلوفر علیپور از استان البرز، صادق اشرفی، میلاد وزیری، شیوا شجاع مهر از استان آذربایجان شرقی، امین پیرعلی، رویا نوریان از استان اصفهان، زهرا نعمتی از استان کرمان، رضا شبانی و مبینا فلاح از استان یزد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان البرز ایران تیراندازی تیم ملی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۰۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ سازی برای جامعه ۱۵ میلیونی کارگری/شعار روز کارگر امسال مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم وفناوری آنا، محمد چکشیان رییس ستاد اجرایی هفته گرامیداشت کار وکارگر در نشست خبری، برنامه‌ها و اقدامات این وزارتخانه در هفته گرامیداشت کار و کارگر را تشریح کرد و گفت:‌ تقویت مولفه‌هایی که در ارتقای فرهنگ کار و تلاش مؤثر هستند شامل ارتقای منزلت کارگر و علاوه بر آن مؤلفه‌های فرهنگی کار مانند وجدان کار، مهارت‌افزایی، مشارکت و تعاون، مدنظر وزارت است. 

چکشیان عنوان کرد: بازدید وزیر و معاون وزیر از کارخانجات و واحد‌های تولیدی از برنامه‌های طراحی‌شده برای برگزاری هفته کارگر امسال است و ۸ اردیبهشت نشان ملی اقتصاد مقاومتی به برخی از واحد‌های تولیدی اعطا خواهد شد و ۹ اردیبهشت نیز مراسم تجلیل از بانوان کارگر برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: شعار روز کارگر امسال مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی خواهد بود و پویشی نیز تحت عنوان پای کار ایرانیم ایجاد شده است.

چکشیان گفت: کارخانجات برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی را در محل واحد‌های تولیدی در استان‌های مختلف برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین نشست‌های تخصصی برای حل مشکلات جامعه کارگری و راهکار‌های پیش‌رو در این زمینه برگزار خواهد شد.

وی عنوان: اولین لیگ ورزشی جامعه کارگری در هفته کارگر امسال برگزار خواهد شد. مجموعه‌های ورزشی باید خدمات خود را متمرکز بر ارائه خدمات به کارگرانی اختصاص دهند که در دهک یک تا پنج قرار دارند.

وی گفت: وقتی از جهش تولید سخن می‌گوییم یعنی مشکلاتی وجود دارد که باید مرتفع شود تا جهش تولید به جای رشد تولید به وجود بیایید و طبیعی است که با توجه به نقش مردم در انجام امور مهم کشور مقام رهبری در شعار امسال با مبانی نظری بحث مشارکت مردم را مطرح کرده‌اند.

وی عنوان کرد:سند فرهنگ کار تنظیم شده و تولید محتوای رسانه‌ای درباره فرهنگ کار در سال جاری در دستور کار است.

وی اشاره‌ای هم به قانون جوانی جمعیت کرد و افزود: بحث بیمه اجتماعی زنان عشایر دارای بیش از سه فرزند از سال گذشته آغاز شده و بحث تامین بسته غذا برای مادران دارای فرزند زیر ۲ سال آغاز شده است.

چکشیان گفت: قرارگاه اختصاصی بهبود ایمنی و بهداشت کار در کشور ایجاد شده است.آگاه‌سازی جامعه کارگری نیز با مشارکت وزارت بهداشت و کار در حال انجام است.

وی گفت: سال گذشته ۴۰ درصد حوادث کار کاهش یافته است و اولین کنفرانس فرهنگ کار برگزار می‌شود و اردو‌هایی نیز برای آموزش فرهنگ کار به دانش‌آموزان برگزار شده است.

بیش از ۳۰ هزار ساعت آموزش فرهنگ کار در کشور برای کارگران و کارمندان برگزارشده است.

نایب رییس شورای سیاست گذاری هفته کارگر ادامه داد: نشست های تخصصی با موضوعات تخصصی و دغدغه های کارگری برگزار می شود.

وی به رویکرد ویژه در سال ۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت : تمرکز به خدمات دهی ورزشی به کارگران دهک ۱ تا ۵ در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر کار گفت : سال جهش تولید با مشارکت مردم یعنی باید عوامل شتاب دهنده افزایش پیدا کند. هرجایی که حضور و مشارکت مردم بوده قطعا این بخش با برداشتم موانع محقق خواهد شد.

نایب رییس شورای سیاستگذاری هفته کارگر گفت : کلید اساسی که مشارکت مردم و انگیزه حضور را بیشتر می کندبحث ترویج منزلت و تعاون کار گروهی است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه با اشاره به اینکه واحدهایی که یه حقوق و صیانت کارگری توجه ویژه کرده اند به عنوان واحدهای نمونه معرفی می شود،گفت:راهبرد اصلی هدف گذاری ما گفتگو با کارفرمایان و با سیاست های وزارت خانه برای پیشبرد فرهنگ سازی در بخش کارگری است.

چکشیان گفت : تمرکز بر کارگران و اصناف جامعه ۱۵ میلیونی کارگری با تفاهم بیشتر پیش برود.

 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • خلاصه‌بازی آرسنال و چلسی + فیلم
  • صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • ماموریت دشوار تیم ملی جوانان: مسابقه با زمان!
  • فرهنگ سازی برای جامعه ۱۵ میلیونی کارگری/شعار روز کارگر امسال مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند