Web Analytics Made Easy - Statcounter

نعمت الله قنبری نیکدل روز چهارشنبه در نشست کمیته هنری ستاد گرامیداشت دهه فجر گرمسار در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان افزود: اجرای سیاست‌ها و رویکردهای بیانیه گام دوم انقلاب در برنامه‌های فرهنگی و هنری دهه فجر از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که در این ستاد پیگیری می‌شود.

وی، مقابله با تهاجم فرهنگی، ترویج سبک زندگی اسلامی و تمدن سازی فرهنگ اصیل ایرانی با زبان گویای هنر را محوریت این برنامه‌ها عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنبری اظهار داشت: ایجاد نشاط و نمایش آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری مختلف و نمایش فیلم‌های جشنواره فجر در گرمسار، از برنامه‌های شاخص است که برای ایام‌الله دهه فجر برنامه‌ریزی‌ شده است.

مسئول کمیته هنری ستاد گرامیداشت دهه فجر گرمسار افزود: تئاتر خیابانی و رونمایی آثار فاخر انقلابی و برگزاری جشنواره سرودهای انقلابی نیز از دیگر برنامه‌های مهمی است که در این مدت برگزار می‌شود.

قنبری نیکدل با اشاره به اینکه بخشی از این برنامه‌ها به‌ صورت استانی و متمرکز پیش‌بینی‌شده است، اضافه کرد: بومی‌سازی این برنامه‌ها با توجه به شرایط فرهنگی در گرمسار لحاظ می‌شود.

مناطق کم‌برخوردار در اولویت اجرای برنامه‌های دهه فجر گرمسار

وی با تأکید بر لزوم اجرای برنامه‌های ویژه دهه فجر با محوریت مردم خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری در مناطق کم برخوردار به عنوان دیگر اولویت‌ مهم این کمیته در دستور کار قرار دارد.

این مقام مسوول از برگزاری آیین گرامیداشت و یادبود مرحوم «علی جعفری» خبرنگار پیشکسوت این شهرستان در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: تقویت پوشش رسانه‌ای برنامه‌های دهه فجر در دستور کار فعالان رسانه‌ای قرار گیرد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار با تاکید بر اهمیت ویژه تخصص‌ گرایی در برنامه‌های فرهنگی و هنری ستاد گرامیداشت دهه فجر گفت: دشمن ریشه‌های فرهنگی و هنری اصیل ایرانی را در انقلاب هدف گرفته است و در این عرصه باید به بنیه‌های علمی و پژوهشی توجه ویژه‌ای شود و نخبه‌گرایی و جوان‌گرایی را در رأس برنامه‌های این ستاد قرار داد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 اداره فرهنگ و ارشاد انقلاب انقلاب اسلامی تمدن دهه فجر قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۰۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، جلسه ستاد برگزاری دهه کرامت استان بوشهر با مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر ظهر امروز برگزار شد.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی، رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان بوشهر در این جلسه با اشاره به برنامه های فرهنگی و تبیینی در این دهه، اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی از جمله جشن های زیر سایه خورشید در سراسر استان برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: در این دهه باید تلاش کنیم سبک زندگی رضوی را برای مردم و اقشار مختلف تببین و تشریح کنیم و زندگی خودمان به نور رضوی منور کنیم.

حجت الاسلام جابر آزور دبیر ستاد و مهران خورده بین مقدم جانشین ستاد دهه کرامت استان بوشهر نیز توضیحاتی درباره برنامه های این دهه ارائه کردند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای استان
  • رویداد هنری گل و مرغ و خوشنویسی در جوار آرامگاه سعدی برپا شد