Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم سلیمانی‌دشتکی روز چهارشنبه در جلسه شورای معادن استان ایلام اظهار داشت: بر اساس شاخص‌های آماری ایلام یکی از امن‌ترین استان‌های کشور در زمینه سرمایه‌گذاری است و نباید با ایجاد موانع روند جذب سرمایه‌گذاری در استان مختل شود.

وی افزود: با مدیران مانع تراش در حوزه جذب سرمایه‌گذاری برخورد جدی می‌شود و هرگز به این مدیران اجازه داده نمی‌شود با عملکرد و رفتار اشتباه خود این وضعیت مطلوب را خراب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام یادآور شد: سرمایه‌گذاری موثر به باز بودن افق دید مدیران بستگی دارد، مدیران موافق و راغب به جذب سرمایه‌گذار با مطالعه بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها راهی برای حل مسائل و رفع موانع پیدا می‌کنند به جای اینکه قوانین را بهانه‌ای برای رفع مسوؤلیت و انجام ندادن کار کنند.

سلیمانی‌دشتکی تاکید کرد: امنیت سرمایه‌گذاری در واقع استقبال و پهن کردن فرش قرمز برای سرمایه‌گذاران است و در این مسیر برای جذب حداکثری سرمایه‌گذاران باید تلاش‌های وافر و جدی صورت بگیرد تا زمینه ورود نهادها، ارگان‌ها، بنیادها و هلدینگ‌ها به استان ایلام فراهم شود.

وی تصریح کرد: رسیدگی به امور مردم، ایجاد سرمایه‌گذاری، افزایش شرایط اشتغال و حرکت در مسیر توسعه استان از اولویت‌های اصلی، افق دید و چشم‌انداز بلند مدت باید در اولویت برنامه‌های همه مدیران و مسوؤلان استان ایلام باشد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استان های کشور سرمایه سرمایه گذاران سرمایه گذاری شاخص قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۰۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکردگمرک کرمانشاه تسهیل و تسریع در انجام تشریفات ترخیص کالا است

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر عباس زاده بعد از ظهر سه شنبه در دیدار مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی قصرشیرین اظهار کرد: رویکرد گمرک، حمایت از تقویت صادرات و ارائه خدمات به تجار کشور، فعالین اقتصادی استان و تسهیل و تسریع در انجام تشریفات گمرکی و ترخیص کالا است.

وی با اشاره به مزیت‌های منطقه آزاد تجاری صنعتی قصرشیرین برای سرمایه گذاران بخش خصوصی، تأمین زیرساخت‌های منطقه آزاد را در جذب سرمایه گذاران بسیار حائز اهمیت است،

ناظر گمرکات استان و مدیر کل گمرک کرمانشاه تصریح کرد: مهیا بودن و آماده شدن زیر ساخت‌های لازم گمرکی به نوبه خود در جذب سرمایه گذار و افزایش رغبت و اشتیاق آنان به سرمایه گذاری در این منطقه بسیار مهم و اثر بخش خواهد بود.

وی گفت: پس از مهیا شدن زیرساخت‌ها در منطقه آزاد تجاری صنعتی قصرشیرین، مجموعه گمرکات استان در راستای بهره مندی مردم استان از مزایای این منطقه، پای کار و آماده ارائه خدمات گمرکی خواهد بود.

کد خبر 6080189

دیگر خبرها

  • زنگ خطر مدیریتی برای فولاد در صورت شکست مقابل مس
  • هشدار استاندار گیلان به مسئولان مانع تراش در مسیر سرمایه گذاری
  • روند تصمیم‌گیری نسبت به حل مشکلات تولیدکنندگان قم تسریع شود
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت رفع شود / روند ازدواج جوانان تسهیل شود
  • آینده‌نگری مشهود در چیدمان داوری‌های لیگ برتر
  • تاکید استاندار مازندران بر رفع مشکلات و تسهیل فعالیت هنرمندان
  • بصیرت و آینده نگری امام خمینی (ره) برای برای جلوگیری از انحلال ارتش + فیلم
  • از هفته آینده دامنه نوسان و روند معاملات به حالت عادی بازمی‌گردد
  • گمرک استان کرمانشاه به دنبال تسهیل و تسریع در انجام تشریفات ترخیص کالا است
  • رویکردگمرک کرمانشاه تسهیل و تسریع در انجام تشریفات ترخیص کالا است