Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@22:37:50 GMT

دیدار برخی مدیران استانی با استاندار زنجان

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۰۹۸۶

دیدار برخی مدیران استانی با استاندار زنجان

مدیران کل اوقاف و امور خیریه، فرهنگ و ارشاد اسلامی و نوسازی و تجهیز مدارس در راستای بیان برخی اقدامات و برنامه‌های آتی خود با استاندار زنجان دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان؛ فتح‌الله حقیقی در دیدار با حجت‌الاسلام کرمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، ضمن اعلام حمایت از سیاست‌های سازمان، عملکرد اوقاف و امور خیریه استان در اجرای نیات واقفین را ستودنی دانست و افزود: اوقاف می‌تواند در زمینه‌های سرمایه‌گذاری و اشتغال کمک حال دولت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بر تشکیل مستمر جلسات انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان تأکید کرد و هماهنگی‌های لازم برای  برگزاری جلسات و برنامه‌های فرهنگی و هنری استان انجام شد.

وی همچنین در دیدار با مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس، توجه به ایمنی در مدارس را اولویت این اداره کل دانست و از اینکه در استان زنجان، دیگر از بخاری‌های نفتی استفاده نمی‌شود قدردانی کرد.

حقیقی افزود: تلاش می‌کنیم، مدارسی که نیاز به نوسازی و بهسازی دارند را برای سال تحصیلی آینده سروسامان دهیم.

انتهای پیام/73004/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان فرهنگ مدارس اشتغال استاندار زنجان فتح الله حقیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۰۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت دو وقف جدید در خوسف

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: این موقوفات شامل ۶ ساعت آب و اراضی کشاورزی در مزرعه و قنات دینج روستای گل شامل درختان بادام، زرشک و پسته را غلامرضا کاخکی و همسرش مبارک خدادوست به نیت افطاری در لیالی قدر ماه مبارک رمضان و اگر در این شب‌ها میسر نشوند تا پایان ماه مبارک رمضان وقف کردند.

حجت‌الاسلام پرویز بخشی‌پور افزود: این موقوفات در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه به ثبت رسید.

وی ارزش این موقوفات را ۷ میلیارد ریال اعلام کرد.

به گفته وی با ثبت این موقوفات تعداد موقوفات شهرستان خوسف به هزار و ۱۷۶ موقوفه رسید.

خراسان جنوبی ۱۰ هزار و ۴۱۹ موقوفه دارد.

دیگر خبرها

  • ۲۰۰۰ بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد و بهزیستی آذربایجان‌شرقی توزیع شد
  • برپایی افطاری ساده در ۷۴ امامزاده مازندران
  • ۲۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان آذربایجان شرقی توزیع شد
  • عزم اوقاف زنجان برای سرمایه‌گذاری با مشارکت مردم
  • بهار با آرامش بهاری
  • ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بیرجند توزیع شد
  • دو وقف جدید در خوسف ثبت شد
  • ثبت دو وقف جدید در خوسف
  • اجرای طرح ضیافت الهی برای ۲ هزارو ۳۰۰ زائر چهارمحال و بختیاری
  • نصف استان کرمان وقف است