Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر سریال «از سرنوشت» گفت: در کل آثار سینمایی و مخصوصاً فیلمنامه ها تنزل پیدا کرده‌اند، امروزه بیشتر به تعداد آثار و کمیت اهمیت داده شده و توجه چندانی به کیفیت اثر نمی‌شود، امسال سینمای ایران شاهد فیلم‌های چندان خوبی نبود و به همین دلیل گیشه کم رونقی را هم تجربه کرد. تاریخ انتشار: 14:58 - 02 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۸۹۳۹۸

علیرضا استادی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی چندین پیشنهاد برای بازی داشته‌ام اما از آنجا که با فیلمنامه هیچکدام از آنها ارتباطی برقرار نکردم در هیچکدام یک از آثار حضور نداشته و فعلاً بیکارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی درباره حضورش در سریال تلویزیونی «از سرنوشت» افزود: در حال حاضر پخش سریال «از سرنوشت» را تلویزیون دارم، خدا را شکر این سریال به خوبی مورد استقبال مردم واقع شده است، به شخصه دلیل این استقبال را کارگردانی خوب محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان و همچنین فیلمنامه خوب این سریال می دانم. 

بیشتر بخوانید: برای مشاهده فهرست کامل آثار سودای سیمرغ فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید

بازیگر فیلم سینمایی «لاتاری» درباره حضورش در جشنواره فیلم فجر سی و هشتم اذعان کرد: امسال در فیلم‌های متعددی بازی کردم اما انگار بدشانس بودم و هیچ کدام از آن آثار در فهرست نهایی آثار سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر قرار نگرفت. 

وی در همین رابطه اظهار کرد: هرچند امسال در جشنواره فیلم فجر فیلم ندارم اما اگر سرکار نباشم بسیار خوشحال می شوم که در جشنواره حاضر شده و آثار همکارانم را بببینم.

بازیگر سریال «از سرنوشت» درباره فعالیت هنری خود در سال جاری تاکید کرد: واقعیت امر زیاد از فعالیتم طی سال جاری راضی نیستم، در آثار خوبی بازی کردم و خدا را شکر می کنم اما بسیاری از پیشنهاداتی که به من شد در کل آثار خوبی نبودند و مجبور به رد تعداد زیادی اثر شدم. 

وی ادامه داد: در کل آثار سینمایی و مخصوصاً فیلمنامه ها تنزل پیدا کرده‌اند، امروزه بیشتر به تعداد آثار و کمیت اهمیت داده شده و توجه چندانی به کیفیت اثر نمی‌شود، امسال سینمای ایران شاهد فیلم‌های چندان خوبی نبود و به همین دلیل گیشه کم رونقی را هم تجربه کرد. 

استادی پیرامون ادامه داستان سریال «از سرنوشت» خاطرنشان کرد: تاکنون اتفاقات خوبی در سریال افتاده و مردم هم با آن ارتباط برقرار کرده اند اما داستان سریال از اینجا به بعد هم بسیار جذاب خواهد بود، نقش من تا پایان سریال حضور داشته و امیدوارم مردم تا انتها با کاراکتر هرچند منفی من ارتباط برقرار کنند. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر اخبار سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۱۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس این مدل قهرمان شدن را بلد است | استقلال صدر جدول را از دست خواهد داد

به گزارش همشهری آنلاین درباره برتری سرخ‌پوشان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران مقابل ملوان، اظهار داشت: پرسپولیس در این دیدار آنقدر که انتظار داشتیم هجومی بازی نکرد البته ملوان هم تیم خوبی بود، اما شاگردان اوسمار در این بازی با هوشیاری کامل توانستند از خلاء‌های ملوان استفاده کنند و به گل برسند.

وی ادامه داد: سرخپوشان نسبت به دیدار قبلی روان بازی نکردند و سوار بر بازی نبودند. یکسری مشکلات در خط دفاعی و هافبک پرسپولیس وجود داشت و عدم هماهنگی بین آنان موجب شد که ملوان نسبت به پرسپولیس سوار بر بازی باشد. رفیعی دروازه‌بان خوب و آینده‌داری است و امیدوارم در آینده به او بیشتر فرصت دهند تا خودش را به همه نشان دهد. شاید اینکه کمی خط دفاعی پرسپولیس متزلزل نشان داد بخاطر نبود بیرانوند بود، چرا که او خط دفاعی را به خوبی رهبری می‌کند.

*در فصول گذشته هم پرسپولیس بازی‌های آخر فصل را با قدرت بیشتری ادامه می‌داد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره ادامه مسیر سرخپوشان در لیگ برتر عنوان کرد: پرسپولیس دارای کادرفنی خوبی است؛ کادری که پس از خروج گل‌محمدی تیم را به خوبی مدیریت کرد و اجازه نداد تیم فروبریزد و با یک امتیاز در تعقیب استقلالی‌ها هستند. هرچند در این مسابقه خوب نبودیم، اما در مسابقات گذشته کاملاً سوار بر بازی بودیم. به هر حال چند بازیکن تأثیرگذارمان نبودند که امیدوارم در بازی‌های بعدی به تیم ملحق شوند تا کورس قهرمانی را از دست ندهیم.

درخشان در این باره ادامه داد: پرسپولیس ۷ بازی مهم پیش رو دارد که با یک لغزش کوچک از سوی آبی‌پوشان به راحتی می‌توانند صدر جدول را پس بگیرند. اگر دقت کنید در فصول گذشته هم پرسپولیس بازی‌های آخر فصل را با قدرت بیشتری ادامه می‌داد و با فرصت طلبی منتظر یک لغزش از تیم بالاتر بودند و با استفاده از آن قهرمانی را به دست می‌آوردند. من به این تیم امیدوارم و بنظرم با ادامه این شرایط می‌توانند صدر جدول را به دست بیاورند.

*نباید به نتایج گذشته صنعت‌نفت نگاه کرد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در خصوص دیدار هفته آینده سرخ‌پوشان مقابل صنعت نفت آبادان، خاطرنشان کرد: بازی مقابل نفتی‌ها در آبادان می‌تواند کار سختی باشد. نباید به نتایج گذشته حریفان نگاه کرد، زیرا این نگاه باعث می‌شود آن‌ها را دست کم بگیریم. نفت آبادان نیاز مبرم به پیروزی دارد تا از قعر جدول فاصله گرفته و خود را از خطر سقوط نجات دهد که از این رو برای سرخپوشان می‌تواند خطرناک باشد. شاگردان اوسمار با آنالیز نفتی‌ها و با ارائه یک بازی هوشمندانه و کسب یک برد اقتصادی می‌توانند این مرحله را هم با موفقیت بگذرانند. امیدوارم با حمایت هواداران اتفاقات خوبی برای باشگاه بیفتد.

کد خبر 844495 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • ۸ هزار خودروی وارداتی تحویل مردم شد/ ثبت سفارش ۱۳۳ هزار خودرو
  • سرنوشت تلخ لوکادیا در اسپانیا | همه چیز عوض شد
  • چرا «نون.خ» پربیننده ترین سریال نوروزی تلویزیون شد؟/ فرار طنازانه از دام کلیشه ها
  • تعاملات میان نمایش‌خانگی و صداوسیما به خوبی پیش می‌رود
  • روح الامینی: مجلس دوازدهم از حاشیه‌سازی فاصله بگیرد/ زارعی: احزاب به باند تنزل پیدا کرده‌اند +فیلم
  • روح الامینی: مجلس دوازدهم از حاشیه‌سازی فاصله بگیرد/ زارعی: احزاب به باند تنزل پیدا کردند +فیلم
  • سکانس‌های ماندگار سینمایی در وصف عشق به میهن
  • امیدوارم به تیم ملی دعوت شوم/ بازی با استقلال خوزستان سخت است
  • پرسپولیس این مدل قهرمان شدن را بلد است | استقلال صدر جدول را از دست خواهد داد
  • سینمایی اجتماعی به سرنوشت سینمای دفاع مقدس دچار نشود