Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت زینالی از اعضای فعال مرکز ملی اسیتژ ایران در سومین دوره پروژه نسل بعدی اسیتژ پاکستان ۲۰۲۰ شرکت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مرکز ملی اسیتژ ایران (سازمان بین‌المللی تئاتر برای کودکان و نوجوانان) پس از انتشار فراخوان پروژه نسل بعدی پاکستان ۲۰۲۰، مدارک متقاضیان شرکت در این برنامه را بررسی و یک نفر که شرایط کافی برای حضور داشت را به دبیرخانه این رویداد معرفی کرد و در پایان حجت زینالی پذیرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این دوره از برنامه ۱۵ هنرمند جوان از پاکستان و ۱۵ هنرمند از میان ۱۵۰ متقاضی از سراسر جهان که به صورت حرفه‌ای در حوزه تئاتر کودک و نوجوان فعالیت دارند و کمتر از ۳۶ سال هستند، برای شرکت در این برنامه انتخاب شده‌اند.بر اساس این خبر، پروژه نسل بعدی یک ابتکار هیجان‌انگیز و پیشرو از اسیتژ بین‌الملل است که با استقبال از چهره‌های جدید و حمایت از هنرمندان جوان و به منظور تقویت روابط بین‌المللی در حوزه تئاتر پایه‌ریزی شده است.

 

این برنامه یک پروژه طراحی شده برای پشتیبانی از شبکه‌های هنری و فرهنگی، مبادله و همکاری بین هنرمندان در جشنواره‌ها و دیگر برنامه‌های بین‌المللی از طریق یک برنامه خاص است.

 

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام کرد: در این رویداد هنری شرکت‌کنندگان می‌توانند ضمن تبادل تجربه‌ و ارتباط با هنرمندان دیگر کشورها در مورد روش‌های متنوع هنری بحث و گفت‌وگو کنند. بر همین اساس شرکت در کارگاه‌های آموزشی با حضور هنرمندان بین‌المللی، برگزاری جلسه‌های بحث و گفت‌وگو و گشت شهری در لاهور از برنامه‌های این پروژه به شمار می‌آید.

 

یادآوری می‌شود، سومین دوره پروژه نسل بعدی اسیتژ پاکستان ۲۰۲۰ از ۶ تا ۱۵ فروردین سال ۱۳۹۹ در شهر لاهور برگزار می‌شود.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما فعالیت های مسجدی طرح ملی فهما مساجد کانون های مساجد شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی اردبیل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۱۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی چین برای ساخت مرکز حمل و نقلی در ازبکستان جهت ارتقا مسیر تا اروپا

تین نیوز

چین در حال برنامه ریزی برای ساخت یک مرکز حمل و نقل در ازبکستان است. شرکت لجستیک چینی (Shenzhen Neptune) اعلام کرد که قصد دارد حدود 15 میلیون دلار برای این منظور در نظر بگیرد.  علاوه بر این شرکت چینی، شرکت آلمانی Rhenus قبلا برنامه ریزی های مشابهی برای سرمایه گذاری در ازبکستان را اعلام کرده بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از کانل تلگرامی اندیشکده حمل و نقل ایران ، سرمایه گذاری این شرکت چینی در جلسه ای به همراه نمایندگان شرکت تابعه حمل و نقل راه آهن ازبکستان اعلام شد. در اعلامیه ای، شرکت چینی به طور خاص به تلاش های رئیس جمهور ازبکستان میرضیایف(Mirziyoyev) برای ایجاد شرایط مطلوب برای کسب و کارهای چینی اشاره کرد. 

به گفته طرف های ازبکستانی، این توافقنامه ها با هدف بهبود خدمات لجستیک چند منظوره و حجم حمل و نقل است که به طور خاص حمل و نقل در امتداد مسیر چین-قرقیزستان-ازبکستان را که به سمت غرب به اروپا منتهی می شود، هدف قرار می دهند.

در عین حال، ازبکستان علاقه شرکت های اروپایی را به خود جلب کرده است. اروپا علاقه مند به ایجاد مسیرهای حمل و نقل زمینی به چین است که از روسیه عبور نمی کند. سال گذشته، شرکت آلمانی Rhenus Logistics موافقت کرد که 20 میلیون دلار در ساخت یک مرکز حمل و نقل چند منظوره جدید در منطقه اندیجان سرمایه گذاری کند که به طور مشترک این مرکز را همراه با شرکت تابعه حمل و نقل راه آهن ازبکستان مدیریت خواهد کرد. این مرکز قادر خواهد بود سالانه تا 300 هزار تن حمل و نقل را مدیریت کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • روایت وزیر دفاع پاکستان از موج بعدی جنگ ایران و اسرائیل
  • پروژه‌های نیمه‌تمام ایلام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شوند
  • به‌دنبال حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ هستیم
  • حضور شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان ایرانی در نمایشگاه جنوب شرق آسیا
  • وزیر صمت به سمنان سفر می‌کند/ افتتاح ۴ پروژه اقتصادی
  • از اول هم با سلبریتی‌ها مشکل نداشتیم
  • حضور دو نماینده از خراسان رضوی در مسابقات بین المللی کبدی در بابلسر
  • برنامه ریزی چین برای ساخت مرکز حمل و نقلی در ازبکستان جهت ارتقا مسیر تا اروپا
  • شکستن سلطه دلار بر اقتصاد کشور مرحله بعدی بازدارندگی است
  • فروش ۲۲۰۹ کیلو طلا در ۱۷ حراج/ فردا حراج بعدی برگزار می‌شود